پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال فرانسه در اولین بازی خود در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر متوقف شد و به تساوی یک - یک بیرون از خانه برابر اوکراین بسنده کرد.

دیدیه دشان سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، پس از بازی به شبکه TF1 فرانسه گفت: باید در همان نیمه نخست کار حریف را یکسره می‌کردیم چون به اندازه کافی برای رسیدن به گل موقعیت داشتیم. در نیمه دوم کارمان سخت‌تر شد. تا پایان بازی فشار آوردیم و به همین دلیل از بابت عدم کسب پیروزی متأسف و ناراحتیم. شرایط ایده‌‌آل برای ما این بود که با کسب 3 امتیاز به خانه برگردیم. این نتیجه نشان می‌دهد که اوکراین تیم خوبی است. در نیمه دوم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت.

وی افزود: می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. این دیدار الزاماً از آن بازی‌هایی نبود که بتوانیم کلی موقعیت گلزنی خلق کنیم هرچند قبول دارم که لازم است دقت و تحرک بیشتری داشته باشیم.

بازی بعدی خروس‌ها در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 شنبه برابر قزاقستان است. دشان با اشاره به این موضوع عنوان کرد: با کمی انرژی بیشتر و با یک بازی پویاتر می‌توانیم عملکرد به مراتب بهتری ارائه کنیم. اگر چه می‌دانم که بازیکنانم به سبب اینکه در لیگ‌های باشگاهی‌‌شان تحت فشار هستند و بسیاری از آنها حتی یکشنبه همین هفته به میدان رفته بودند، خسته‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: