پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

علیرضا اکبرپور از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال تهران است. او در زمان بازیگری اش به خاطر نمایش های درخشان و گل هایش در دربی و رفتار محجوبانه اش محبوبیت زیادی نزد هواداران به دست آورد. اکبرپور از آن دست استقلالی هایی است که هنوز متعصبانه درباره این تیم حرف می زند و برایش فرقی ندارد چه کسی در استقلال بر سر کار باشد و فقط به حمایت از تیم محبوبش می پردازد.

با اکبرپور درباره سال عجیبی که بر استقلال گذشته صحبت کرده ایم که در ادامه می خوانید.

- اواخر سال 99 شاهد بازگشت سه باره فرهاد مجیدی به استقلال بودیم.

من در پایان لیگ نوزدهم و حتی بعد از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در فینال جام حذفی هم از فرهاد مجیدی خواستم در استقلال بماند هم از مدیریت باشگاه که او را نگه دارند. فرهاد 8 ماه در استقلال کار کرده و با تیم کاملا آشنا بود. هر فرد دیگری به جای او می آمد به زمان نیاز داشت با این تیم آشنا شود. هرطور حساب کنید هم فرهاد به همراه استقلال نتایج خوبی گرفت. مجیدی استقلال را در شرایط سختی تحویل گرفت و بحران کرونا برنامه‌های او را به هم ریخت و مصدومیت‌ها دستش را خالی کرد اما باز هم نتایج خوبی گرفت. متاسفانه دیدیم که رفتار مدیریت قبلی با مجیدی چقدر غیرحرفه ای بود و باعث شدند استقلال سرمربی خوبش را از دست بدهد. الان هم که فرهاد برگشته شاید هر مربی دیگری جای او بود برنمی گشت چون استقلال هر کجا به مشکل خورده دست کمک به سوی فرهاد دراز کرده و او هم به خاطر علاقه اش به این تیم آمده است.

- فکر می‌کنید استقلال چه نتایجی با مجیدی بگیرد؟

در نهایت باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد. به نظر من اگر شرایط برای مجیدی فراهم شود و آرامش در تیم برقرار باشد فرهاد می تواند موفق شود. او توانایی های فنی خودش را ثابت کرده اما امیدوارم این بار باتجربه تر و پخته تر عمل کند.

- شما از مدافعان محمود فکری بودید. فکر می‌کنید چرا در استقلال موفق نشد؟

این که فکری در استقلال موفق نبود را قبول ندارم چون فکری نتایج بدی نگرفت و تیمش جزو مدعیان بود. به نظر من برای استقلال نتیجه مهم تر از بازی زیبا بود اما هواداران استقلال کم تحمل شده اند و نمی توانند منتظر بمانند. فشارها روی استقلال زیاده شده و طبیعی است حمایت‌ها کمتر شود. هواداران حق دارند نگران باشند چون تحمل یک سال ناکامی دیگر را ندارند به همین دلیل از فکری حمایت نکردند. البته برخی از تصمیمات خود فکری هم در ناکامی اش تاثیرگذار بود. در هر صورت الان سرمربی استقلال مجیدی است و این بار باید حمایت ها از او همه جانبه باشد. هواداران استقلال همانطور که از مجیدی حمایت کردند تا سرمربی شود باید به حمایت شان ادامه دهند.

- این عید نوروز را هم باید با کرونا سر کنیم. برای جلوگیری از شیوع این ویروس در تعطیلات عید چه توصیه‌ای دارید؟

فکر می کنم بعد از گذشت یک سال دیگر خود مردم می دانند این ویروس چقدر خطرناک است. در سالی که گذشت عزیزان زیادی از دست رفتند و جامعه فوتبال داغدار علی انصاریان و مهرداد میناوند عزیز شد. کرونا به عید نوروز رحم نمی کند و امیدوارم بعد از تعطیلات شاهد پر شدن تخت های بیمارستان ها نباشیم. مردم همه دید و بازدیدهای خود را به صورت مجازی برگزار کنند و رفت و آمد نداشته باشند تا شیوع کرونا در تعطیلات عید افزایش پیدا نکند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: