پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار نوروزی رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فعلا انجام نشده اما تلاش ها برای برگزاری این نشست ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در اواخر اسفند ماه سال گذشته در خبرها آمده بود که شهاب عزیزی خادم قرار است در هفته اول نوروز به همراه حمیدرضا آصفی دیداری را با جیانی اینفانتینو داشته باشد که البته این دیدار تا امروز انجام نشده است.

ظاهرا قرار بود در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران در خصوص میزبانی گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی گزارشی را به اینفانیتو ارائه کند اما این نشست تا امروز برگزار نشده است.

طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ظاهرا رئیس فیفا تا امروز برای برگزاری این نشست فرصت نداشته اما مسئولان فدراسیون در تلاش هستند این نشست را بعد از دیدار ایران و سوریه برگزار کنند.

این در شرایطی است که نامه نگاری هایی در این زمینه صورت گرفته و حتی برای دیدار با شیخ سلمان هم مکاتباتی انجام شده اما تا امروز به سرانجام نرسیده است. باید دید  آیا رئیس فدراسیون فوتبال در نهایت موفق می شود با رئیس فدراسیون جهانی دیدار کند یا این موضوع در حد وعده باقی خواهد ماند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: