پایگاه خبری خانه فوتبال:

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی مدعی اصلی کسب جام برای پنجمین سال متوالی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و به تماشای تمرین شاگردان یحیی گل محمدی پرداخت.

وی، همچنین پیش از آغاز تمرین امروز شنبه، دقایقی برای کادر فنی و بازیکنان به صحبت پرداخت.

رییس هیات مدیره باشگاه، در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز سال خوبی را برای بازیکنان و کادر فنی آرزو کرد او همچنین ابراز امیدواری نمود؛ سال 1400، سال تصاحب تمامی جام‌ها توسط پرسپولیس باشد.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، مدعی اصلی جام برای پنجمین سال پیاپی است و تیم متشکل از کادر فنی و بازیکنان، قبل از این لیاقت و توانایی خود را به اثبات رسانده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ضمن این‌که منتظر بازگشت به فینال آسیا هستیم و تلاش خواهیم کرد با تدارکات بهتر، تلاش بیشتر و استفاده از تجربیات قبلی، این بار جای خالی این جام را در کلکسیون افتخارات فوتبال ایران تکمیل کنیم و شکی نیست که حضور قبلی در فینال هم کار خارق‌العاده‌ای بود که توسط پرسپولیس رقم خورد.

صدری در ادامه از کلیه اعضای تیم خواست تا اتحاد و همدلی خود را مانند همیشه حفظ و به روزهای بهتر فکر کنند. وی در صحبت‌های خود، از برخی شیطنت ها و حواشی که برای پرسپولیس ایجاد شده یاد کرد و از کادر فنی و بازیکنان خواست تا تمام توان خود را مانند گذشته برای گذر از مشکلات به کار بگیرند و اطمینان داشته باشند که چنین عزم و اراده‌ای در باشگاه برای حمایت از ایشان و رسیدن تیم به خواسته‌های هواداران وجود دارد.

وی تصریح کرد: شما تیم داخل زمین هستید و ما در باشگاه، تیم بیرون زمین هستیم که توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از تیم داخل زمیت به کار می‌گیریم. از این بابت، کاملا مطمئن باشید. 

رییس هیات مدیره پرسپولیس افزود: حفظ اتحاد، همدلی و آرامش در مجموعه تیم و باشگاه یک اولویت، ضرورت و دستورالعمل اصلی پرسپولیس است. چون هدف بسیاری حواشی، نشانه رفتن همین موارد است. با این فاکتورها، به موفقیت های زیاد، دست پیدا می‌کنیم تا هواداران پرسپولیس خوشحال‌تر از قبل شوند.

صدری، در پایان صحبت‌های خود در جمع اعضای تیم، از امکانات مجموعه شهید کاظمی بازدید کرد و گزارشی از وضعیت موجود و اقدام‌های مورد نیاز به وی ارایه گردید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: