پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از دیدار استقلال و گل گهر بود که هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به صورت زیرپوستی نسبت به نیمکت نشینی در آن بازی اعتراض کرد و به دلیل استفاده از کلمه نیمکت نشینی بدون دلیل، او توسط محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت.

با وجود حل مشکلات و بازگشت او به تمرینات، اما میلیچ پس از پایان شهرآورد تهران در هفته هشتم، وسایلش را جمع کرد و به همراه خانواده اش از ایران خارج شد و پس از برکناری فکری و حضور مجیدی بر روی نیمکت استقلال، مجددا به ایران بازگشت تا برای تیمش به میدان برود.

حالا و با توجه به محرومیت محمد نادری به دلیل ۴ اخطاره بودن و همچنین مثبت ماندن تست کرونای بابک مرادی، اکنون هروویه میلیچ تنها گزینه موجود برای مجیدی است و سرمربی آبی پوشان قصد دارد از مدافع کروات تیمش از ابتدا در ترکیب مقابل پیکان استفاده کند.

میلیچ آخرین بار در تاریخ ۲۸ آذر و در بازی مقابل ذوب آهن برای استقلال به میدان رفت و از آن زمان تاکنون ۱۰۵ روز می گذرد و این بازیکن می تواند بعد از مدت ها برای تیمش به میدان برود.

میلیچ که نشان داده یکی از بازیکنان تأثیر گذار استقلال در فصل قبل بوده و حتی در لیگ بیستم نیز یک گل زیبا وارد دروازه ماشین سازی کرد، اکنون این فرصت را دارد تا یکبار دیگر در مستطیل سبز و با لباس آبی به میدان برود و توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

منبع: ورزش۳

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: