پایگاه خبری خانه فوتبال:

تشخیص هندزفری اصل و بدل

با این همه افراد زیادی سراغ خرید هندزفری‌ها‌ی فیک می‌روند. دلیل آن‌ها ساده است. هندزفری‌ها همیشه درحال خراب شدن هستند، پس چرا باید برای خرید آن‌ها زیاد هزینه کنیم و پول را هدر بدهیم؟!

این می‌تواند یک دوراهی باشد. اما اگر واقعا فکر کنید چه‌چیزی که در مقابل پولتان دریافت می‌کنید به این نتیجه می‌رسید که ارزشش دارد. هدفون‌ها و هندزفری‌ها مهم‌ترین ابزارهایی هستند که از آن‌ها به‌صورت روزمره برای شنیدن موسیقی، پادکست،‌ فیلم و هر فایل صوتی دیگری استفاده می‌کنیم. یک هندزفری اصل ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که خیلی از آن‌ها را با اولین استفاده کاملا حس می‌کنید.

اول از همه در مورد خراب شدن مداوم هندزفری‌ها بگوییم و این موضوع را حل کنیم. اگر زیاد مراقب هندزی نیستید و نمی‌خواهید زود به زود خراب شود باید کمی بیشتر هزینه کنید و یک هندزفری اصل و باکیفیت بخرید. اغلب مردم فراموش می‌کنند چیزی که باعث دوام یک وسیله می‌شود کیفیت ساخت و مواد اولیه‌ی آن است. البته کیفیت ساخت فقط باعث دوام بیشتر هندزفری نمی‌شود. استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت باعث می‌شود تا استفاده از آن راحت‌تر هم شود. چون طراحی و جنس آن بهتر است. شاید به‌نظر شبیه به مورد قبل باشد. اما اگر چند دقیقه‌ای در روز با هندزفری موسیقی گوش کنید راحتی هندزفری مهم است؛ از خوب در گوش قرار گرفتن تا راحت بودن و اذیت نشدن گوش.

از زمانی که هندزفری‌ها اختراع شده‌اند در حال پیشرفت بوده‌اند. امروزه هندزفری‌ها به جزئی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و سیستم آن‌ها هر روز پیچیده‌تر می‌شود. هندزفری‌ها دیگر تنها وسیله‌ای برای پخش موسیقی نیستند بلکه به بخشی از زندگی روزمره‌ی ما شده‌اند. برای کار با دستیار‌های مجازی تا دیدن فیلم و صحبت کردن با موبایل به آن‌ها نیاز داریم. هندزفری‌های فیک می‌توانند به گوش شما آسیب بزنند. اگر همیشه از هندزفری‌های ارزان و فیک استفاده کرده‌اید، کافی‌ست یک‌بار با هندزفری اصل و با‌کیفیت به موسیقی مورد علاقتان گوش کنید. احتمالا یک آهنگ کاملا متفاوت می‌شنوید. نوع اسپیکر‌هایی که در آن‌ها استفاده می‌شود، کیفیت آن‌ها، سیستم حذف نویز و دیگر امکانات باعث این اتفاق می‌شود. 

هندزفری خوب از استایل آپژ

احتمالا برایتان پیش آمده کسی با هندزفری در نزدیکی شما به موسیقی گوش کند و احساس کنید شما بیشتر از آن شخص صدای آهنگ را می‌شنوید. این یکی دیگر از مشکلات هندزفری‌های بی‌کیفیت و ارزان است. امکان ایزوله کردن صدا در آن‌ها وجود ندارد و صدای زیادی را به بیرون پخش می‌کنند.

در آخر دلایل زیادی برای خرید وسیله‌ی اصل وجود دارد. خیلی ساده وقتی وسیله‌ی اصل می‌خرید خیالتان راحت است که یک کمپانی مشخص آن را تولید کرده. پس روی ساخت آن نظارت وجود داشته و سطح کیفی مشخص و خوبی دارد. در آخر همان‌طوری کار می‌کند که از آن انتظار می‌رود.‌ از آن‌جایی که هندزفری وسیله‌ای کاربردی‌ست پس استفاده و خرید هندزفری، هدفون و ایرفون باکیفیت تجربه‌ی بهتری است و حس بهتری هم به ما می‌دهد. موسیقی را همان‌طور که واقعا هست می‌شنوید. از دیدن فیلم لذت بیشتری می‌برید و در صحبت کردن با تلفن هم دچار مشکل نمی‌شوید و می‌توانید با آن به راحتی ورزش کنید. 

چطور هندزفری اصل را تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی – دقت کنید که شکل بسته‌بندی و نوشته‌های روی آن همان‌طور که باید باشد. اگر قبلا خودتان یا اطرافیانتان از آن مدل استفاده کرده باشید شاید جعبه‌ی آن را برای مقایسه داشته باشید. در غیر این‌صورت ویدیو‌های زیاد وجود دارد که محصول را معرفی می‌کند و عکس‌های بسته‌بندی محصول که می‌توانید در سایت‌های مختلف پیدا کنید هم می‌توانند به کمکتان بیایند. به‌علاوه بسته‌بندی باید پلمپ باشد و دچار مشکلی مثل پارگی نشده باشد.

لوگو و نوشته‌ها – اندازه و فونت استفاده شده و رنگی که برای نوشته‌ها به‌کار می‌رود مهم است. خیلی وقت‌ها برای نسخه‌ی فیک از فونت یا رنگ متفاوتی استفاده می‌شود. یا کلماتی که در نمونه‌ی اصلی برجسته‌اند در نمونه‌ی فیک ساده نوشته شده‌اند. دلیلش هم صرفه‌جویی در هزینه‌ی تولید است. در نوشته‌های هندزفری فیک ممکن است غلط‌های املایی هم پیدا کنید.

وسایل داخل بسته‌بندی – قبل از خرید از محتویات بسته مطمئن شوید. مثلا در بسته‌بندی یک هندزفری فیک احتمال دارد دفترچه راهنما وجود نداشته باشد. باز هم دلیلش صرفه‌جویی در هزینه‌هاست.

مشخصات – جنس و طول سیم‌ها هندزفری می‌تواند در نسخه‌های فیک متفاوت باشد. اگر هندزفری با شارژر ارائه شود، به کیفیت ساخت، طول کابل و دیگر ویژگی‌های شارژر هم باید توجه کنید.

کیفیت صدا – این اولین چیزی‌ست که در زمان استفاده متوجه می‌شوید. اگر قبلا از هندزفری اصل استفاده کرده باشید کیفیت صدای آن‌ها آن‌قدر متفاوت است که به‌راحتی تشخیص می‌دهید.

خرید – آسان‌ترین چیزی که می‌تواند خیالتان را بابت اصل بودن هندزفری راحت کند، خرید از جای معتبر است. چون هم از کیفیت محصولاتی که ارائه می‌کنند مطمئنید و هم در صورت وجود مشکل می‌توانید با برای رفع مشکل یا مرجوع کردن کالا با آن‌ها در ارتباط باشید.

منبع: rtings

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: