پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که در ماه‌های اخیر شایعه شده بود که لیونل مسی که آینده حرفه‌ای‌اش در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است، مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار دارد و پپ گواردیولا به دنبال این است تا همکاری مجددی با این فوق‌ستاره آرژانتینی داشته باشد، حالا خبر می‌رسد که اولویت این باشگاه انگلیسی برای تقویت خط حمله من‌سیتی تغییر کرده است.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «میرر»، سران باشگاه منچسترسیتی لیونل مسی 34 ساله را از لیست بازیکنان مدنظر خود برای تقویت تیم تحت‌هدایت گواردیولا کنار گذاشته‌اند و حالا جذب ارلینگ هالند 20 ساله در اولویت‌های خود قرار داده‌اند. گفته می‌شود مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این مهاجم نروژی به همراه پدر این بازیکن روز جمعه برای مذاکره با سران باشگاه‌های منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی وارد شهر لندن شده است.

اخیراً شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود، باشگاه بوروسیا دورتموند روی هالند 20 ساله قیمتی 180 میلیون یورویی گذاشته و تنها در صورتی حاضر است در تابستان آینده این بازیکن را به فروش برساند که باشگاهی حاضر شود مبلغ مدنظرشان را بپردازد.

این مهاجم نروژی که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 110 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 50 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 49 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

لیونل مسی هم تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل گذشته برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

این مهاجم آرژانتینی که تاکنون در 768 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 663 گل به ثمر رسانده است و قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفته می‌شود مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد و لوشامپیونه فرانسه یا لیگ برتر انگلیس می‌تواند مقصد بعدی او باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: