پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

پیروز قربانی مدافع اسبق تیم استقلال که سابقه کاپیتانی این تیم را نیز در کارنامه دارد، درباره برخوردی که فرهاد مجیدی با محمد دانشگر کرده و برخی اتفاقات انضباطی این اواخر با روزنامه خبرورزشی حرف زد. 

بله! به نظرم فرهاد مجیدی کار درستی کرده است. من با بازیکن و اسم او کاری ندارم ولی فکر می‌کنم حتماً سرمربی تیم برای چنین برخوردی دلیل داشته و باید به نظرش احترام گذاشت. 

شما هم بودید این کار را می‌کردید؟

وقتی بازیکنی در تیم بی‌انضباطی می‌کند باید با او برخورد شود تا بداند که در تیم هیچ‌کس بالاتر از اسم استقلال نیست. یعنی هرگز بازیکنی بزرگتر از نام استقلال نیست و وقتی بازیکنان به این موضوع اهمیت ندهند باید با آنها برخورد شود. متأسفانه در فضای مجازی هم شرایطی ایجاد شده که برخی به خودشان اجازه می‌دهند به این مسائل ورود کنند ولی من در این زمینه با برخوردی که فرهاد مجیدی با بازیکنش داشته موافق هستم. 

ولی زمان فکری مهدی قایدی دو هفته به تمرینات نرفت و به محض بازگشت به تمرینات در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت!

به هر حال هر مربی سبک خودش را دارد و باید به هر دو احترام گذاشت ولی من به شخصه براساس افکار خودم معتقدم هیچ بازیکنی نباید خودش را برتر از تیم بداند و برای همین باید با بی‌انضباط‌ها برخورد شود، چون این در دراز مدت به سود کل تیم است ولی شاید در کوتاه مدت تأثیر منفی هم بگذارد، البته اثر دراز مدتش خیلی مهمتر و بیشتر است، اینکه دیگر کسی به خودش اجازه ندهد بی‌انضباطی کند. 

استقلال فرهاد مجیدی پس از ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیمش به ویروس کرونا تصمیم گرفت تیمش را پس از دیدار با پیکان به اردوی شبانه‌روزی ببرد تا بدون مشکل راهی عربستان شوند. این تصمیم درست است؟

باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. حتماً تشخیص داده شده که در این مدت اگر تیم در اختیار کادر فنی باشد بهتر است و باید به نظرشان احترام گذاشت. در کل فکر می‌کنم در این وضعیت که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده این مراقبت‌ها بهتر است. 

درباره برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان در عربستان حرفی ندارید؟

چند سالی است که مسائل سیاسی را در فوتبال دخالت داده‌اند و این موجب شده که حساسیت‌هایی روی دیدارهای نمایندگان کشورمان و عربستان ایجاد شود وگرنه ما در هر نقطه‌ای از جهان با نمایندگان عربستان یا هر تیمی از هر کشور دیگری بازی کنیم حتماً آنها را شکست می‌دهیم. فقط باید در این شرایط بهانه دست آنها ندهیم تا باعث دردسر خودمان نشود. 

استقلال چطور؟

استقلال هم با توجه به نفراتی که در لیستش دارد قطعاً می‌تواند در مرحله گروهی با قدرت ظاهر شده و به دور بعد صعود کند. تنها باید تمرکز لازم را روی این دیدارها داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: