پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسماعیل خلیل‌زاده درباره جلسه امروز (دوشنبه) هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قرار نبود دوستان اعضای هیات مدیره امروز بیایند و جلسه به فردا موکول شده بود، اما من کاری داشتم و امروز آمدم.

روز گذشته خبری شد مبنی بر این که  احمد سعادتمند  زمانی که مدیرعامل استقلال بود مبلغ 580 هزار درهم از فردی به نام احمدی قرض گرفت تا به وضعیت مالی استقلالی ها سر و سامان بدهد. در ازای این قرض هم با این شخص قراردادی امضا شده است که طبق آن بابت هر روز دیرکرد در پرداخت پول باید 1000 درهم به احمدی پرداخت شود. تا امروز هم این پول پرداخت نشده و سعادتمند هم مسئولیت پرداخت پول را گردن نمی گیرد و معتقد است باشگاه باید پول را پرداخت کند اما با انتشار سندی دیگر مشخص شد که بدهی استقلال به طلبکار جدیدش بیش از 888 هزار درهم است و این باشگاه باید 2/8 میلیارد تومان هم جداگانه به طلبکار خود بپردازد. حالا رییس هیات مدیرع استقلال به این قضیه واکنش نشان دهده است.

اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال امروز در واکنش به این موضوع گفت: ظاهرا یک چک را بابت دریافتی باشگاه داده اند. قبلا آقای سعادتمند هم این مساله را گفته بود. باید ببینیم این پول در کدام بخش خرج شده است. طبق گفته آقای سعادتمند آن زمان برای بخشی از طلب دیاباته خرج شده است. مساله مهم اما قرارداد مابین باشگاه و پرداخت کننده پول است. در این قرارداد مبلغ تاخیر دیده شده است. ما به این قرارداد در دادگاه اعتراض کردیم و پیگیر هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیات مدیره هم این قرارداد را امضا کرده اند، گفت: این قرارداد با نظر هیات مدیره نبوده است و هیات مدیره بی خبر بوده. مدیرعامل وقت آقای سعادتمند این قرارداد را امضا کرده است.

خلیل زاده در پایان افزود: من تاکید می کنم که فقط مدیرعامل وقت این قراردادرا امضا کرده است. با این حال بخش حقوقی باشگاه اعتراض کرده و انشاالله در دادگاه همه چیز مشخص می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: