پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد دلیل مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقه فولاد خوزستان و العین امارات در اهواز عدم امکان اجرای پروتکل بهداشتی بوده است.
در گزارش این روزنامه آمده است :العین به منظور حضور در مسابقه پلی آف برابر فولاد خوزستان روز سه شنبه راهی ریاض خواهد شد تا اردوی آماده سازی خودش برای دیدار با فولاد خوزستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را برگزار کند.  محل برگزاری این بازی به ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض منتقل شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت مسابقه در عربستان انجام شود. به گفته منابع رسمی کنفدراسیون این تصمیم به دلیل عدم آمادگی فولاد برای میزبانی از مسابقه و اجرای پروتکل بهداشتی مورد نظر اتخاذ شد. شروط و معیارهای مورد نظر در خصوص این پروتکل به کلیه کشورهای علاقمند به میزبانی از بازی ها اعلام شده بود.

بر اساس پروتکل همچنین لازم است کلیه اعضای تیم ها حداقل 4 روز قبل از بازی وارد کشور میزبان شوند تا تست های لازم انجام شود. تست اول در ابتدای ورود تیم ها صورت می گیرد و تست بعدی در فاصله 24 ساعت به مسابقه انجام خواهد شد.

گفته می شود شرایط قرمز خوزستان و شهر اهواز یکی از دلایل AFC برای مخالفت با میزبانی فولاد و عدم امکان اجرای پروتکل مربوطه بوده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: