پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد نظری در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در این چند هفته با توجه به نتایج ضعیف و غیرقابل قبول و اینکه سرمربی ما بعد از آخرین بازی در 14 فروردین خداحافظی و تیم را ترک کرد، به دنبال شرایطی بودیم که احیا کنیم و به ظرفیت‌های تیم برسیم. چند گزینه را بررسی کردیم که اولین آن‌ها محمود فکری بود. دیشب به توافق رسیدیم و الان سرمربی تیم ما است.

وی در مورد همکاران فکری در کادرفنی جدید نفت مسجدسلیمان گفت: قصد داریم تلفیقی باشد. دو گزینه را ما پیشنهاد دادیم و تعدادی هم خود فکری در نظر دارد ولی از کادرفنی قبلی هیچ کس نیست. قرارداد فکری تا پایان فصل و برای این چند هفته باقی مانده نیم فصل دوم است. بعد از آن اگر رضایت وجود داشت و توافق کردیم همکاری ادامه پیدا می کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در مورد اینکه آیا شرط جایگاه برای فکری تعیین شده، عنوان کرد: وضعیت تیم در نیم‌فصل اول خوب بود اما در نیم‌فصل دوم در نیمه پایین جدول قرار گرفت و سیر نزولی داشته است. ماندن در لیگ یک برنامه است. کسب رتبه تک رقمی و حضور شایسته در لیگ شرط و شروطی است که داشتیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود 50درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده، گفت: بله، همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و نفت مسجدسلیمان هم از این قائده مستثنی نیست. ما در پایان نیم‌فصل 50درصد مطالبات بازیکنان را دادیم. همین کادرفنی را هم 50درصد پرداخت کردیم. علاوه بر امکانات خوبی که فراهم کردیم، با وجود تمام مشکلات پرداختی های ما بهتر از تیم‌های دیگر بوده است.

نظری در مورد دلیل قطع ارتباط با داریوش یزدی اظهار داشت: به دلیل نتایج ضعیف، هر کسی در این وضعیت تیم سهمی دارد. باید ببینیم سهم من مدیرعامل، هیات مدیره، بازیکنان و سرمربی چقدر است. اگر نگاه کنیم معلوم است مشکل کجا بوده و باید این شرایط را ترمیم می‌کردیم. اگر ترمیم نمی‌کردیم شرایط سخت‌تر می‌شد و نمی‌توانستیم نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: