پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی تاج نایب رئیس ایرانی AFC در جلسه کمیته اجرایی این کنفدراسیون نسبت به انتخاب بحرین به عنوان میزبان گروه ایران اعتراض کرده و خواستار پاسخگویی شده است.
به گزارش ایسنا،  جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار شد که در این جلسه رئیس AFC و همینطور نواب رئیس وی از جمله مهدی تاج حضور داشتند.
بنا بر اعلام تیم رسانه ای نزدیک به رئیس سابق فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال در این جلسه نسبت به انتخاب بحرین به عنوان میزبان‌ گروه سوم انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا بدون اطلاع هیات اجرایی اعتراض کرده است.
نایب رئیس ایرانی AFC در ابتدا دلایل اعطای میزبانی به بحرین و همچنین علت مطرح نشدن چنین موضوع مهمی در هیات اجرایی را خواستار شده است.
ویندزو جان، دبیرکل AFC نیز در واکنش به اعتراض این عضو هیات اجرایی، فوری بودن تصمیم‌گیری برای انتخاب میزبان‌های انتخابی جام جهانی را عامل اصلی این موضوع دانست و تاکید کرده که دلایل حقوقی و ساختاری به فدراسیون های شکایت کننده اعلام شده است.
او خاطرنشان کرده که با توجه به شکایت فدراسیون فوتبال ایران از این تصمیم AFC به دادگاه داوری ورزش (CAS)، هر آنچه دادگاه درباره این پرونده اعلام کند، مورد تایید همگان خواهد بود. 
به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال ایران بعد از چندین مرحله نامه نگاری و اعتراض به تصمیمات AFC و عدم دستیابی به نتیجه لازم، اخیرا نسبت به انتخاب بحرین به عنوان میزبان انتخابی جام جهانی در گروه ایران، در دادگاه داوری ورزش (CAS) شکایت کرده است.
از آنجائیکه فدراسیون فوتبال ایران از دیوان داوری ورزش تقاضای رسیدگی سریع به پرونده را نموده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌بایست ظرف مهلت ۲ روز ، نظر خود را در این خصوص به CAS اعلام نماید. بدیهی است مطابق مقررات CAS، در صورت موافقت AFC، رسیدگی به صورت سریع انجام خواهد شد، در غیر اینصورت دیوان به صورت عادی اقدام به رسیدگی و اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: