پایگاه خبری خانه فوتبال:

نصرالله عبداللهی درخصوص مشکل به وجود آمده برای 5 عضو این تیم در فرودگاه مهرآباد برای سفر به عربستان اظهار داشت: مشکل تا حدودی حل شده و بابک مرادی، متین کریم‌زاده و دکتر سیاه‌پوش می‌توانند با ما به عربستان سفر کنند. در حال تلاش برای حل مشکل عرفان گل محمدی بازیکن تیم و فرزاد مجیدی هستیم تا این مشکل هم برطرف شود.

وی با اشاره به منفی شدن تست کرونا تمامی اعضای تیم گفت: ‌قرار است فردا مجدداً در  عربستان تست بدهیم تا وضعیت سلامت جسمانی بازیکنان به تأیید میزبان مسابقات برسد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به زمان برگزاری دیدارهای این تیم در عربستان عنوان کرد: تغییر 45 دقیقه‌ای زمان بازی به خاطر نماز عشاء در کشور عربستان است و تمرینات ما هم در همان زمان مسابقات برگزار می‌شود تا تیم با مشکل روبرو نشود.

عبداللهی در خصوص تصمیم فرهاد مجیدی برای عدم همراهی محمد دانشگر در این سفر عنوان کرد: مجیدی تصمیمی گرفته که همه باید در چارچوب مسائل فنی به آن احترام بگذارند. به هر حال او سرمربی تیم است و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این مسائل با اوست.

وی در خصوص مسائلی که پیرامون تعداد اعضای کاروان تیم استقلال به عربستان مطرح و عنوان شده این تیم با 60 نفر به مسابقات اعزام می‌شود گفت: ما 28 بازیکن در فهرستمان داریم و نزدیک به 20 نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم هستند. سفر 60 نفره استقلال درست نیست و تعداد از این عددی که شما می‌گویید کمتر است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیأت مدیره در این سفر آبی پوشان را همراهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند گفت:‌ قرار است آنها جداگانه به عربستان سفر کنند و در حال حاضر با اعضای تیم در فرودگاه حضور ندارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: