پایگاه خبری خانه فوتبال:

صادق ورمزیار در خصوص قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی  جام‌حذفی  اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود بایستی با قدرت تمام مراحل را پشت سر بگذارد و فرقی ندارد در چه مرحله‌ای با تیم‌های لیگ برتری بازی کند. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و چه بسا تیم‌های ضعیف‌تر بتوانند تیم‌های بزرگ را حذف کنند.

وی همچنین در خصوص رویارویی  استقلال  با ذوب آهن در این مرحله عنوان کرد: استقلال کار سختی در این مرحله نخواهد داشت، چون ذوب آهن تیم جوانی است و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را ندارد و این به نفع استقلال می‌باشد و انشاالله از این مرحله عبور خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه در مورد هیات مدیره استقلال و اضافه شدن نامداری به جمع آنها بیان کرد: هیئت مدیره جایی است که باید تصمیمات کلان در آن گرفته شود و هرچه زودتر باید نفر مورد نظر مشخص شود. نامداری از استقلالی‌های قدیمی و متعصب هستند و به نظرم می‌تواند در مواقع که احتیاج باشد کمک لازم را انجام دهد.

ورمزیار در رابطه با حضور نمایندگان ایران در آسیا عنوان کرد: در حال حاضر شرایط ایده الی وجود ندارد و بازیکنان در این دو، سه ماه باید مقررات بیشتری برای خود لحاظ کنند، چون چشم میلیون‌ها نفر به آنها دوخته شده است و با مراقبت بیشتر و استراحت خوب آسیب‌پذیری خود را کمتر کنند، کادر فنی هم می‌تواند خیلی کمک کند. بازی که استقلال در مقابل پیکان انجام داد بازی خیلی متوسطی بود با این گونه بازی‌ها هیچ جایگاهی در آسیا نخواهند داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: