پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی دو هفته پیش بود که شکست سنگین آاک در سوپر لیگ یونان برابر المپیاکوس (۵-۱) حواشی را برای بازیکنان این تیم به خصوص کریم انصاری‌فرد به همراه داشت. علاوه بر اعتراض تماشاگران محدود حاضر در استادیوم به بازیکنان که موجب شد تا آنها با اسکورت پلیس استادیوم را ترک کنند اینطور گفته شد کریم انصاری‌فرد به سرمربی اسپانیایی تیمش گفت اگر نمی‌توانی مربیگری کنی برو! حالا کریم انصاری‌فرد یک بار دیگر درباره این موضوع اظهار نظر کرده است.

* پیش از هر چیز می‌خواهم به تیمم  به دلیل تلاشی که در زمین بازی کردند تبریک بگویم. بازیکنان به سختی کار کردند. هفته سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و به همین دلیل جا دارد به اعضای تیم بابت این پیروزی تبریک بگویم.

*نمی‌خواهم درباره تاکتیک بازی برابر آریس صحبت کنم اما می‌دانم بازیکنان فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شدند. تمرکز کاملی برای بازی با آریس داشتیم و می‌دانستیم باید برنده باشیم. هدف من هم تلاش و تمرکز زیاد بود. در هفته‌های اخیر خوش‌شانس نبودیم و نتایج خوبی نگرفتیم. همه می‌دانید آاِک چه تیمی است.

 *وقتی در یک بازی بازنده می‌شوید هر چیزی قابل نوشتن و شنیدن است. وظیفه من نیست که بگویم اخبار منتشر شده درست یا دروغ هستند. می‌دانم که در حرفه‌ام هرگز نخواهم گفت چه کسی می‌رود یا می‌آید. در هیچ شرایطی با مربی مشکلی ندارم. بنابراین نمی‌خواهم واکنشی به اخبار جعلی نشان دهم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: