پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیشاه طارمی که عملکرد پسرش را در پورتو از کیلومترها دورتر در بوشهر زیر نظر دارد، به بازی برگشت پورتو با چلسی امیدوار است و تاکید می‌کند اگر مهدی در بازی رفت حضور داشت، پورتو شاید پیروز از زمین خارج می‌شد.

*مهدی مدتی گل نمی‌زد. یکسری مسائل بود که نمی‌شود آن را مطرح کرد. خوشبختانه او در ۱۵ دقیقه‌ای که در بازی با توندلا به زمین آمد هم خوب بازی کرد و هم گل زد. از نظر روحی شرایطش برای بازی با چلسی بهتر شد. امیدوارم مهدی در بازی با چلسی هم گلزنی کند.

*حالِ همه با نبود مهدی که در بازی رفت پورتو با چلسی محروم بود گرفته شده بود. مهدی هواداران زیادی در ایران و پورتو دارد. اگر او و «اولیویرا» در مسابقه حضور داشتند، قطعاً تاثیرگذار بودند. چلسی در بازی رفت چیزی نداشت و دو گل مفت زد که بیشتر روی اشتباه دروازه بان و دفاع پورتو بود. به نظرم پورتو در بازی رفت بهتر بود. امیدوارم در بازی برگشت که تیم پورتو کامل‌تر است نتیجه بگیرند.

*من سئوالی از مهدی درباره اخراجش نپرسیدم. این اتفاقات گاهی یک لحظه در بازی رخ می‌دهد.

*فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی مهدی انگیزه زیادی دارد تا گل بزند و خوب بازی کند. اینکه هت تریک کند را نمی دانم؛ هرکسی یک نظری دارد. پورتو تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده و یوونتوس را حذف کرده است. در بازی رفت با چلسی هم اگر تیمشان کامل بود حریفش را شکست می‌داد. در مجموع پورتو بهتر از چلسی بازی کرد و فقط روی اشتباه خودشان گل خوردند وگرنه چلسی کار خاصی انجام نداد.

*پیش بینی ام این است که پورتو می‌تواند جبران کند ولی شرایط مسابقه و اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر حوادثی مثل اتفاقات بازی با یوونتوس رخ ندهد شاید بتوانند با نفرات کامل خود به لیگ قهرمانان بازگردند و صعود کنند.

*امسال شرایط مهدی فرق می‌کند. زننده ضربات پنالتی از قبل مشخص شده است و بیشتر مواقع اولیویرا پنالتی‌های پورتو را می‌زند. اگر مهدی پنالتی‌ها را می‌زد با اختلاف در صدر جدول گلزنان بود.

*وقتی مهدی می‌خواست دربازی با ماریتیمو پنالتی بزند، گفته بودند دروازه بان این تیم (امیر عابدزاده) ایرانی است و از مهدی شناخت دارد. برای همین او هم پشیمان شد و پنالتی را نزد.

 

منبع: مهر

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: