پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

برای ساخت پوستر های فوتبالی و ورزشی میتوان از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ استفاده کرد، برای این کار نیاز است که با فتوشاپ آشنا باشید. با تهیه آموزش فتوشاپ یکتاکالا میتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه به درجه استادی در فتوشاپ برسید. کافیست دوره آموزش فتوشاپ 2021 را تهیه کرده و شروع به دیدن دوره نمایید. پس از مشاهده و یادگیری دوره قادر خواهید بود پوستر های حرفه ای و جذابی را طراحی نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا پکیج درآمدزا فتوشاپ را به شما علاقه مندان معرفی نماییم.

آموزش فتوشاپ 2021 بصورت قدم به قدم

دوره آموزش فتوشاپ 2021 یکتاکالا از 5 فصل آموزشی تشکیل شده است که هر فصل شامل جلسات کاربردی و مفیدی میباشد. مجموع جلسات دوره آموزش فتوشاپ به 25 جلسه بصورت پروژه محور می باشد. منظور از پروژه محور بودن دوره به این صورت است که شما همراه با مدرس بصورت کامل و قدم به قدم به طراحی پروژه ها خواهید پرداخت. مدت زمان دوره بیش از 15 ساعت فیلم آموزش فتوشاپ با بالاترین کیفیت صدا و تصویر میباشد. تمامی فایل های مورد استفاده در پروژه ها برای دانلود خدمت علاقه مندان و دانشجویان دوره قرار داده شده است. فیمت دوره آموزش فتوشاپ 999 هزار تومان میباشد اما شما در جشنواره رمضان آموزشگاه یکتاکالا میتوانید با 90% تخفیف تکرار نشدنی این دوره ارزشمند را تهیه نمایید یعنی فقط با پرداخت 99 هزار تومان میتوانید آموزش فتوشاپ را شروع نمایید.

آموزش فتوشاپ بصورت رایگان

برای مطمعن شدن از کیفیت دوره میتوانید فصل اول از دوره را بصورت رایگان دریافت نمایید. در فصل اول دوره آموزش فتوشاپ 2021 یکتاکالا بصورت کامل در طی 2 ساعت ویدیو آموزشی فتوشاپ به شما تمامی قسمت ها و منو های فتوشاپ را آموزش میدهیم. با هم در ابتدا فتوشاپ 2021 را بصورت ویدیویی نصب می کنیم. پس از نصب تمامی ابزار های مختلف فتوشاپ را باهم برسی میکنیم و در قالب مثال های کاربردی از آنها استفاده میکنیم. در فصل های بعدی هم بصورت پروژه محور در طراحی های خود از این ابزار ها و پلاگین های معرفی شده استفاده میکنیم. برای دانلود رایگان آموزش فتوشاپ 2021 کافیست به صفحه محصول آموزش فتوشاپ یکتاکالا مراجعه نمایید و با وارد کردن اطلاعات ایمیل خود بصورت رایگان لینک دانلود را در همان لحظه دریافت نمایید.

نمونه پروژه های تدریس شده در دوره آموزش فتوشاپ یکتاکالا

2

در زیر شما میتوانید برخی از پروژه های تدریس داده شده در طول آموزش جامع فتوشاپ را مشاهده نمایید. تمامی پروژه های پکیج آموزش فتوشاپ از صفر تا صد به شما آموزش داده خواهد شد یعنی از ساخت یک سند خالی در فتوشاپ تا ایجاد نورپردازی و گرفتن خروجی از پروژه طراحی شده شما.

آموزش فتوشاپ یکتاکالا چه تفاوتی دوره های مشابه دارد ؟

3

کیفیت آموزش فتوشاپ: دوره آموزش فتوشاپ یکتاکالا توسط یکی از بهترین مدرسین ایران تهیه و تولید شده است. تیم تولید یکتاکالا از گذشته وسواس زیادی برای انتخاب مدرسین خود داشته است تا دوره ای که خدمت شما دوستان عزیز ارائه می شود بهترین و بالاترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

قیمت آموزش فتوشاپ: اگر شما قصد داشته باشید همین دوره را در کلاس های خصوصی استاد یزداندوست شرکت نمایید باید هزینه ای بالای ۶ میلیون تومان را هزینه کنید. با توجه به شرایط اقتصادی ما تصمیم گرفتیم فیلم دوره آموزش فتوشاپ را با بالاترین کیفیت برای شما علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ تهیه کنیم تا بتوانید با هزینه ای بسیار کم در این دوره فوق العاده شرکت نمایید.

مدت آموزش فتوشاپ: در سطح اینترنت آموزش های زیادی وجود دارد که با گفتن نکات ناکاربرد سعی در افزایش زمان دوره دارند و اصول اصلی را آموزش نمی دهند. در دوره جامع آموزش فتوشاپ سعی کرده ایم با پرهیز از گفتن نکات غیر ضروری در زمان شما دوستان عزیز صرفه جویی نماییم بطوری که به شما قول میدهیم بعد از مشاهده دوره و انجام تمرین های دوره در طی کمتر از یک ماه می توانید اولین پروژه خود را دریافت نمایید.

آموزش گرفتن پروژه و بازاریابی در زمینه فتوشاپ: پس از گذراندن دوره ارزشمند فتوشاپ در جلسات اکسترا دوره به شما نکاتی را خواهیم گفت که به راحتی با انجام آنها میتوانید اولین پروژه خود را دریافت نمایید. ما فقط به شما فتوشاپ را یاد نخواهیم داد بلکه تا زمان گرفتن پروژه طراحی در کنار شما خواهیم بود.

پشتیبانی استاد: شاید بار ها برایتان پیش آمده باشد که در دوره ای اینترنتی شرکت کرده باشید ولی پشتیبانی مناسبی دریافت نکرده باشید. با شرکت در دوره فتوشاپ شما می توانید از پشتیبانی ما استفاده نمایید. شما میتوانید از طریق تیکت با پشتیبان دوره در تماس باشید علاوه بر آن میتوانید از طریق تلگرام و واتس آپ با خود مدرس دوره نیز در تماس باید تا به سوالات و مشکلات شما در زمینه آموزش پاسخ دهد.

آپدیت دوره فتوشاپ: فتوشاپ با آپدیت های مختلف همواره دچار تغییرات جرئی و کوچکی می شود. ما نیز دوره آموزش فتوشاپ یکتاکالا را همواره آپدیت خواهیم کرد تا شما بتوانید از مباحث و آموزش های جدید استفاده نمایید.

عضویت در کانال VIP: دانشجویان دوره آموزش فتوشاپ پس از خرید و شرکت در دوره به مدت یک سال در کانال وی آی پی دوره اضافه خواهند شد. ما در این کانال یک سری آموزش های حرفه ای و مباحث مربوط به کسب درآمد از طریق فتوشاپ را خدمت اعضاء ارائه خواهیم کرد. علاوه به نکات گفته شده یک سری تمرین ها نیز بری اعضاء کانال در جهت افزایش قدرت طراحی داده خواهد شد.

آموزش رایگان طراحی پوستر فوتبالی در فتوشاپ

4

علاوه بر دانلود فصل اول آموزش فتوشاپ بصورت رایگان ما برای کاربران سایت خانه فوتبال یک هدیه دیگر نیز در نظر گرفته ایم. شما میتوانید بصورت رایگان دوره آموزش طراحی پوستر ورزشی یکتاکالا را نیز دانلود نمایید. برای این کار کافیست به سایت یکتاکالا مراجعه نمایید و با تکمیل اطلاعات مربوطه لینک دانلود را بصورت رایگان در همان لحظه دریافت نمایید. دوره آموزش طراحی پوستر ورزشی یکی از پرطرفدارترین دوره های سایت یکتاکالا می باشد که تصمیم گرفتیم بصورت رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.

در دوره طراحی پوستر ورزشی با فتوشاپ تمامی مواردی که مربوط به ترکیب تصاویر و تصحیح رنگ پوستر ورزشی می شود را با یکدیگر برسی خواهیم کرد و بصورت کامل به شما دوستان عزیز آموزش داده خواهد شد. این دوره آموزشی در سه جلسه برای شما تهیه و تولید شده است. با مشاهده آن می توانید به طراح حرفه ای تبدیل شوید و پوستر های ورزشی متنوعی را طراحی نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: