پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: کار سختی مقابل پرسپولیسی که در سه سال گذشته دو بار به فینال آسیا پیدا کرده، در پیش داریم.
به گزارش ایرنا، هنک تن کاته در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه بدون هیچ تردیدی دیدار سختی برای ما محسوب می‌شود. در بازی اول کار سختی در پیش داریم. نماینده ایران در سه سال گذشته توانسته دوبار فینالیست آسیا شود و به همین خاطر از اهمیت بازی فردا مطلع هستیم. به همین خاطر با تمام قوا در این دیدار حضور پیدا خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال اوحده امارات ضمن انتقاد از نحوه میزبانی هند تصریح کرد: ما با مشکل زمین در اینجا مواجه هستیم. هوا اینجا به شدت گرم است و از طرفی عصر نمی‌توانیم تمرین کنیم. هند گزینه مناسبی برای میزبانی در آسیا نبود و انتخاب میزبان می‌توانست بهتر باشد.
وی تصریح کرد: ما برای بازی فردا اسماعیل مطر را همراهمان نداریم.
لی میونگ هافبک کره‌ای الوحده نیز که همراه تن کات در نشست خبری حاضر شده بود، با اشاره به دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت: در گروه سختی قرار داریم و به نظر من جدی‌ترین و دشوار ترین بازی ما نیز مقابل پرسپولیس است. باید روی مسابقات در مرحله گروهی تمرکز کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را بدست آوریم.
وی افزود: به خودمان و توانایی‌هایمان اعتماد داریم و می‌توانیم مقابل پرسپولیس با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم. از همین الان مسیرمان را برای صعود به مرحله حذفی مسابقات هموار می‌دانیم.
تیم فوتبال پرسپولیس فردا(چهارشنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از ساعت ۱۹ به میزبانی هند به مصاف الوحده امارات می رود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: