پایگاه خبری خانه فوتبال:

در پایان هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول تیم مس کرمان که صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها را هفته‌هاست آغاز کرده، با پیروزی با ارزشی که مقابل شهرداری آستارا به دست آورد نه تنها به صدرنشینی‌اش در این مسابقات ادامه داد، بلکه باعث شد تا شهرداری آستارا که قهرمانی نیم فصل را به دست آورده بود، همچنان در مسیر سقوط قرار داشته باشد. پدیده نیم فصل اول لیگ یک، در پایان هفته بیستم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

استقلال خوزستان دیگر تیم مدعی این فصل که با امیر خلیفه اصل نتایج خوبی می‌گیرد، در هفته بیستم توانست چوکا تالش را در دیداری خارج از خانه با ۳ گل شکست دهد تا با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فجر سپاسی در جایگاه دوم قرار گیرد. فجر سپاسی هم برای مدعی ماندن، توانست نود را در ارومیه با یک گل شکست دهد تا رقابت فشرده دو تیم فجر سپاسی و استقلال خوزستان کماکان ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال بادران هم با پیروزی ۲ بر صفر مقابل آرمان گهر ۳۲ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت تا آنها هم با امیدواری بیشتری به روزهای آینده نگاه کنند.

در انتهای جدول هم همچنان نود ارومیه با ۱۷ و گل ریحان با ۱۴ امتیاز جا خوش کرده و نزدیک‌ترین تیم به اینها چوکا تالش با ۱۹ امتیاز و سپس قشقایی شیراز با ۲۰ امتیاز است.

در هفته بیست و یکم که روز دوشنبه ۳۰ فروردین برگزار می‌شود، یک دیدار فینال گونه در شیراز بین فجر سپاسی و مس کرمان، دو تیم مدعی انجام می‌شود که نتیجه این دیدار می‌تواند در سرنوشت نهایی این مسابقات تاثیرگذار باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: