پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال تراکتور تبریز در اولین مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان در حالیکه از حریف پیش بود به تساوی پرگل رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور تبریز در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم پاختاکور رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی 3 بر 3 به پایان رسید. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه B  به صورت متمرکز ولی رفت و برگشت در کشور امارات برگزار می‌شود و در این مسابقه تراکتور میهمان تیم پاختاکور بود و در حالیکه 2 بر صفر از حریف پیش افتاد در کمال ناباوری نتوانست برتری خود را حفظ کند و  در نهایت بازی به تساوی پرگل 3 بر 3 رسید.

تراکتور شنبه در دومین مسابقه خود ساعت 22:30 به مصاف شارجه امارات خواهد رفت.

داور:  جام مپلیدا( ژاپن)

کمک داوران:اوسامو نومورا، ابوبکر امری( عمان)

کارت زرد: محمد خانزاده، اشکان دژاگه  و محمد قادری ( تراکتور)

کارت قرمز:-

گل: اشکان دژاگه( پنالتی- 53)، محمد عباس زاده(57 و 84 - پنالتی) برای تراکتور دراگان چران( دقیقه 70)، مختیانوف ( دقیقه 75)، ارکینوف( دقیقه 81) برای پاختاکور

ترکیب تیم پاختاکور: سنجر کواتوف، خوجی اکبر علی جانوف( از دقیقه 57 یولداشف)، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ سیفیف، ابرور اسماعیلوف، سردار سابیرخوجایف، سردار رشیدف، دراگان چران،  عزیزبک تورگون بوئف(از دقیقه 57 اریکنوف)، ارن دردیوک

سرمربی: پیتر هویسترا

ترکیب تیم تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی( از دقیقه 80 محمد قادری)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اشکان دژاگه( از دقیقه 78 حمید بوحمدان)، محمد عباس زاده ( از دقیقه 87 اسدی) و پیمان بابایی

سرمربی: رسول خطیبی

دقیقه 4:

اشکان دژاگه اولین ضربه کرنر تراکتور را زد که داورابتدا به دلیل درگیری بازیکنان در میدان دستور تکرار ضربه را داد و ضربه دوم هم حاصلی برای قرمزپوشان تبریزی نداشت و مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 7:

اشتباه اکبر ایمانی در دفع توپ یک موقعیت خوب گلزنی برای پاختاکور ایجاد کرد و ضربه مهاجم این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 12:

شوت ضعیف مهاجم تراکتور به راحتی در اختیار دروازه‌بان پاختاکور قرار گرفت.

دقیقه 16:

شوت دردیوک از داخل محوطه جریمه را اخباری دروازه‌بان تراکتور به خوبی دفع کرد.

دقیقه 17:

ضربه سر  علی جانوف مهاجم پاختاکور با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 20:

پرتاب بلند اوت محمد عباس زاده در محوطه جریمه به خانزاده رسید و او نتوانست از این فرصت خوب گلزنی استفاده کند و ضربه کم‌دقتش با اختلاف کمی از کنار دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

دقیقه 22:

بازهم پرتاب بلند عباس‌زاده در محوطه جریمه به خانزاده رسید و این مرتبه برخورد او با دروازه‌بان پاختاکور باعث شد که داور خطای بازیکن تراکتور را اعلام کند.

دقیقه 27:

پیمان بابایی در حالیکه با دروازه‌بان پاختاکور تک به تک شده بود کمک داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

دقیقه 35:

ضربه کاشته پاختاکور در محوطه جریمه به چران رسید و ضربه او را اخباری با یک واکنش خوب دفع کرد. بعد از این واکنش اخباری دچار مصدومیتی جزیی شد.

نیمه دوم:

دقیقه 49:

اخباری دروازه‌بان تراکتور بازهم دچار مصدومیت شد و به همین دلیل مسابقه چند لحظه‌ای دچار وقفه شد.

دقیقه 53:

شوت بابایی در محوطه جریمه به دست بازیکن پاختاکور خورد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد که اشکان دژاگه این ضربه پنالتی را به تبدیل به گل کرد.

دقیقه 57:

محمد عباس زاده با یک توپ قاپی خوب از خط دفاع پاختاکور عبور کرد و با یک شوت دقیق و محکم گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

دقیقه 67:

محمد خانزاده یک توپ را از روی خط دروازه تراکتور برگشت داد تا مانع گلزنی تیم پاختاکور شود.

دقیقه 70:

دراگان چران با یک شوت دقیق و زیبا گل اول تیم پاختاکور را به ثمر رساند.

دقیقه 75:

مخیتانوف با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل دوم و مساوی پاختاکور را به ثمر رساند.

دقیقه 81:

ارکینوف از بین مدافعان تراکتور توپ ربایی کرد و با یک شوت گل سوم تیم پاختاکور را به ثمر رساند.

دقیقه 84:

محمد عباس‌زاده پشت مدافعان صاحب توپ شد و در حال رفتن به سمت دروازه پاختاکور بود که مدافع حریف روی او مرتکب خطای پنالتی شد و خود او این ضربه را تبدیل به گل سوم تراکتور کرد. 

دقیقه 90+1:

شوت مهاجم پاختاکور با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: