پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

رشید مظاهری بعد از جنجال های زیادی که بر سر انتقالش از تراکتورسازی به استقلال رقم خورد، توانست گلر اول آبی پوشان شود. مظاهری برخلاف سایر بازیکنان تازه وارد استقلال زودتر از آنچه تصور می شد در سیستم آبی پوشان جا افتاد و توانست مرد اول قفس توری استقلال شود.

مظاهری حتی بعد از اینکه در دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم به دلایل نامعلوم جای خود را به سیدحسین حسینی داد اما گل بدی که حسینی در آن دیدار دریافت کرد، دوباره رشید را به دروازه استقلال برگرداند. بعد از آن هم عملکرد مظاهری درون دروازه آبی ها به قدری قابل دفاع بود که باز هم او فیکس می شد. پس از تغییرات ایجاد شده در کادرفنی استقلال و بازگشت فرهاد مجیدی هم همین رویه ادامه داشت و با وجود ابتلای مظاهری به کرونا، در بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ، سرمربی استقلال دست به ریسک نزد و دوباره رشید را به عنوان گلر تیمش انتخاب کرد.

این درحالی است که در نیم فصل اول لیگ برتر که محمود فکری سرمربی استقلال بود، رشید مظاهری دروازه بان اول این تیم بود اما هر بار که او اشتباه می کرد یا آبی ها شکست می خوردند، دروازه بان تغییر کرده و این سیدحسین حسینی بود که درون دروازه استقلال قرار می گرفت اما چون اشتباهات مظاهری کم بود او بود که بیشتر از حسینی بازی کرد و به نظر می رسید فکری ترجیح می دهد از سیستم چرخشی برای انتخاب دروازه بان های تیمش استفاده کند اما اینطور که مشخص است و از استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی خلاف محمود فکری اصلا اعتقادی به استفاده چرخشی از دروازه بان های تیمش ندارد و رشید مظاهری در طول فصل دروازه بان اول استقلال خواهد بود مگر اینکه او از فرم ایده آل فاصله بگیرد یا با مصدومیت روبرو شود.

در لیگ قهرمانان آسیا هم گلر اول استقلال رشید مظاهری است و مجیدی اعتماد و اعتقاد ویژه ای به این دروازه بان دارد. با این شرایط کار سیدحسین حسینی برای رسیدن به ترکیب استقلال بسیار سخت است و او روزهای سختی را در نیم فصل دوم پیش رو خواهد داشت.

خصوصا اینکه مظاهری از نظر آماری هم شرایط خوبی دارد و از مجموع 16 دیداری که درون چارچوب تیمش حضور داشته، موفق به ثبت 9 کلین شیت شده و بارها در نیم فصل اول دروازه استقلال را نجات داده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: