پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی عربستان می رود. استقلال سال گذشته در ۲ دیدار مقابل الاهلی به میدان رفت که در یک بازی پیروز شد و در دیدار بعدی به تساوی رضایت داد. امسال هم استقلال برای دومین سال پیاپی با الاهلی هم گروه شده است. اگرچه رقیب استقلال این روزها حال و روز خوشی در لیگ عربستان ندارد اما این دلیل نمی شود که مجیدی و شاگردانش رقیب عربستانی خود را دست کم بگیرند.

قطعا فرهاد مجیدی با شناختی که از تیم های حاشیه خلیج فارس دارد می داند که اگر روز خوب مهاجمانش باشد استقلال می تواند برد شیرینی مقابل رقیبش به دست بیاورد. خصوصا اینکه طی ۲ سال گذشته مثلث هجومی استقلال از نقاط قوت این تیم بوده و رقیب امشب استقلال هم از این خط حمله ترس دارد که این ترس می تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

استقلال در خط حمله خود شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری را در اختیار دارد که سال گذشته یکی از خطرناک ترین مثلث های هجومی فوتبال آسیا بودند.

نکته قابل توجه درباره این ۳ مهاجم استقلال این است که سال قبل آنها در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان به میدان رفتند و حتی گل هم زدند. در بازی رفت دور گروهی لیگ قهرمانان که با برتری دو بر یک نماینده عربستان مقابل استقلال همراه بود، ارسلان مطهری تک گل آبی ها را به ثمر رساند. در بازی برگشت اما استقلال ۳ بر صفر الاهلی را شکست داد که در آن بازی مهدی قایدی گل اول و شیخ دیاباته گل سوم استقلال را وارد دروازه حریف کردند.

در واقع ۳ مهاجم اصلی استقلال سال گذشته دروازه الاهلی را باز کردند و همین موضوع باعث نگرانی حریف عربستانی از خط حمله زهردار نماینده ایران خواهد شد. البته استقلالی ها امسال آرمان رمضانی را نیز در خط حمله دارند که با تصمیم فرهاد مجیدی می تواند به میدان برود و در کنار مثلث خطرناک استقلال به خط حمله تیمش کمک کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: