پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شوند و امسال هم این تیم مدعی قهرمانی در آسیا خواهد بود.
 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات رفت و موفق شد با تک گل سیدجلال حسینی در این دیدار به برتری برسد و گام اول را در این مسابقات محکم بردارد.
حامد کاویانپور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد برتری سرخپوشان برابر الوحده، شانس موفقیت تیم و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با الوحده چطور بود؟

به این خاطر که این مسابقه بازی اول بود، سه امتیاز و برد آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که خوشبختانه پرسپولیس توانست با عملکردی خوب سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

عملکرد بازیکنان در این مسابقه را چطور دیدید؟

بازیکنان از هر نظر خوب بودند. هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشتند و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در مجموع بازی زیبایی را از بازیکنان شاهد بودیم و امیدوارم آنها بتوانند در بازی‌های بعد هم موفق ظاهر شوند.

شرایط آب و هوایی چقدر در عملکرد بازیکنان از دید شما موثر بود؟

نمی‌توان گفت که این موضوع بی تاثیر بود اما بازیکنان رفته رفته بیشتر با شرایط وفق پیدا خواهند کرد و به طور حتم تاثیر این موضوع در مسابقات بعدی کمتر می‌شود.

اینکه در آن شرایط آب و هوایی تیم هر سه روز یکبار بازی کند، کار را سخت نمی‌کند؟

کار سخت است اما شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. از طرفی پرسپولیس فصل قبل هم این شرایط را در قطر تجربه کرد و دیدید که چقدر موفق بود.

گروه پرسپولیس را با حضور رقبایی چون الریان، گوا و الوحده چطور می‌بینید؟

در آسیا رقیب آسانی برای هیچ تیمی وجود ندارد. گروه پرسپولیس هم سخت است. اگر یادتان باشد فصل قبل همه می‌گفتند که تیم در گروه مرگ قرار دارد اما از همان گروه به عنوان صدرنشین صعود کردیم. نباید رقبا را دست کم بگیریم اما امسال هم شانس اصلی سرگروهی هستیم.

در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات امید عالیشاه و یحیی گل‌محمدی هدف را حضوری دوباره در فینال دانستند. آیا از دید شما این امر محقق می‌شود؟

امسال تیم خوبی داریم. در همه پست ها چند بازیکن خوب داریم و همه یکدل هستند. امیدوارم بتوانیم تا پایان نیز همین روند را حفظ کنیم و اینبار هدف قهرمانی باشد. باید گام به گام و بازی به بازی پیش رویم تا فینالیست شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: