پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال تهران در یک نمایش خوب فوتبالی، موفق شد تیم الاهلی عربستان میزبان گروه سوم را از پیش رو  بردارد؛ این دیدار با نتیجه پنج بر ۲ به پایان رسید. مهدی قایدی ۲ گل در این دیدار به ثمر رساند و فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ دیاباته سه زننده دیگر گل‌های این تیم بودند. برد استقلال در این دیدار با تحسین کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران همراه شد.

در این زمینه « صادق ورمزیار » پیشکسوت آبی‌پوشان اظهار داشت: این یک بازی بی‌نظیر بود و باید به مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال تبریک گفت. آنان سه امتیاز مهم با نتیجه عالی به دست آوردند و این موجب خواهد شد تا روحیه و انگیزه مضاعف داشته باشند. همچنین اقتدار استقلال موجب می‌شود ترس در دل حریفان ایجاد شود. باید گفت که این تیم از زمان ورود مجیدی روند خوبی را سپری کرده است. 

بازیکن اسبق تیم های ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال ادامه داد: تفکر برد در این بازی در وجود بازیکنان استقلال بود و آنان از نخستین دقایق به دنبال برتری بودند. هر چند که نقصان‌هایی در این دیدار نیز دیده شد اما خط حمله استقلال در نیمه دوم بهترین عملکرد را داشت و توانست زمینه کسب سه امتیاز را فراهم کند. 

ورمزیار این را هم گفت که در طول بازی شاهد فرصت هایی بودیم که ممکن بود نتیجه برد را با تساوی عوض کند اما در نیمه دوم توانایی و هنر « مهدی قایدی » ورق را به سود استقلال برگرداند. 

وی در پایان این را هم یاداور شد که دفاع استقلال در این دیدار چندبار برابر بازیکنان حریف متزلزل شد و اگر در دیدارهای بعدی اینگونه باشد احتمال موقعیت سوزی حریف کم خواهد بود زیرا این بازی توسط رقیبان آنالیز و مورد بررسی قرار می گیرد. کادرفنی در کنار این برد باید برخی از نقاط ضعف تیم را نیز برطرف کنند. 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: