پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم پرسپولیس گفت: می‌دانیم تیم‌های قطری همیشه هزینه زیادی دارند و تلاش می‌کنند در آسیا موفقیت کسب کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که با وجود شرایط سخت جوی، رطوبت خیلی بالا و گرمای زیاد توانستیم بازی اول که خیلی سنگین بود با موفقیت پشت سر گذاشته و سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.
وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: همیشه بازی اول حساسیت‌های خاص خودش را دارد و مهم‌ترین سه امتیاز مربوط به همین مسابقه است که می‌تواند در یک تورنمنت شروع خیلی خوبی باشد. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا ان‌شالله دیدارهای بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
هافبک پرسپولیس درباره دیدار با الریان قطر گفت: می‌دانیم تیم‌های قطری همیشه هزینه زیادی دارند و تلاش می‌کنند در آسیا موفقیت کسب کنند اما ما هم پرسپولیس هستیم و سعی داریم مقتدرانه و به عنوان سرگروه صعود کنیم. تمام‌ بازی ها سخت است  و باید پله به پله و بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم تمام بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم و سربلند به کشورمان بازگردیم.
امیری درباره سختی کار پرسپولیس در هوای شرجی گوا هند تصریح کرد: 3-2 روز پس از آمدن به هند بازی اول را انجام دادیم اما هرچه زمان بگذرد هم شرایط برای تیم‌ مهیاتر می‌شود و هم بازیکنان می‌توانند خود را با این وضعیت تطبیق بدهند. امیدوارم مقابل الریان هم بازی باکیفیتی انجام بدهیم. هرچند طبیعی است شاید در این شرایط آب و هوایی نتوانیم کیفیت همیشگی خود را نشان بدهیم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پرچم کشورمان را بالا ببریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: