پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی از تیم هایی که در گروه‌های مختلف حضور دارند هزینه های زیادی کرده و دنبال قهرمانی آسیا هستند، ما هم شانه به شانه آنها حرکت می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 3 بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می توانستیم در نیمه اول دو گل بزنیم. الریان در نیمه اول تا حدی کار را برای ما سخت کرد. پس از گل حریف سعی کردیم جبران کنیم. نیمه اول بازی تقریبا خوب و متعادل بود و بیشتر اتفا‌ق‌های مسابقه در نیمه دوم رقم خورد.
وی افزود: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کرده و با ذهنیت برد به زمین رفتیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. پس از دریافت گل اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم و توانستیم از لحاظ ذهنی خود را آماده کنیم تا نیمه خوبی داشته باشیم که این اتفاق هم افتاد.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در ادامه توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم که حاصل یک کار تیمی خوب از بچه‌ها بود. از تمام بازیکنان به خاطر تسلیم نشدن‌شان و مبارزه کردن تا آخرین لحظه حتی برای به ثمر رساندن گل چهارم تشکر می کنم.

گل‌محمدی افزود: بچه‌ها با اعتماد به نفس خوب و ذهنیت برنده وارد زمین شدند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. این برد را به تمام هواداران تقدیم می کنیم و ان شالله بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی درباره اظهارنظر مربی الریان مبنی بر اینکه پرسپولیس نه تنها به دنبال صعود از گروه است بلکه به دنبال قهرمانی در این مسابقات هم است، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما یک تیم خوب با ذهنیت خوب و جنگجو هستیم که هیچ وقت تا آخرین لحظه تسلیم نمی شویم. به خاطر هواداران انگیزه زیادی داریم و بخش زیادی از انگیزه‌ ما به این دلیل است که دوست داریم هواداران پرسپولیس همیشه شاد و خوشحال باشند.

سرمربی پرسپولیس افزود: سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم. امسال هم خیلی خوب شروع کرده‌ایم اما خیلی از تیم هایی که در گروه‌های مختلف حضور دارند هزینه های زیادی کرده و دنبال قهرمانی آسیا هستند. ما هم شانه به شانه آنها حرکت می‌کنیم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم اما خیلی از امکانات باید فراهم شده و مشکلات موجود برطرف شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: