پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی با الریان در نشست خبری حضور یافت و با اشاره به این دیدار اظهارداشت:

گل الریان کار را برای ما سخت کرد. در ادامه تلاش کردیم گل را جبران کنیم. نیمه اول بازی تقریبا متعادل بود و بیشتر اتفاقات بازی در نیمه دوم رخ داد و فکر کنم خیلی خوب شروع کنیم و توانستیم دو گل بزنیم و با یک ذهنیت برد وارد زمین شدیم و اعتماد به نفس خوبی داشتیم.

او درباره بازگشت پرسپولیس به بازی عنوان کرد:اعتماد به نفسمان را بعد از دریافت گل از دست ندادیم و توانستیم از لحاظ ذهنی آماده نیمه خوب شویم و این اتفاق هم افتاد. در ادامه کل سوم را هم زدیم که حاصل کار تیمی خوبی بود که بچه‌ها انجام دادند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تلاش شاگردانش گفت:از همه بازیکنان به خاطر اینکه تسلیم نشدند تشکر می‌کنم. آن ها تا آخرین لحظه برای گل چهارم مبارزه کردند و با ذهنیت برنده وارد زمین شدند و زحمت زیادی کشیدند تا این سه امتیاز را کسب کنیم. این برد را به هواداران تقدیم میکنیم و انشالله این روند را ادامه دهیم.

یحیی گل محمدی در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در آسیا اضافه کرد:من فکر می‌کنم ما یک تیم خوبی هستیم و با یک ذهنیت خوب. ما یک تیم جنگجو هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شویم. به خاطر هواداران انگیزه زیادی داریم و بخش عمده انگیزه ما به این برمی‌گردد که دوست داریم هواداران شاد و خوشحال باشند. در این چند ساله پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته و در این چند سال هم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هزینه های خیلی زیادی کرده‌اند و دنبال این هستند که قهرمان آسیا شوند. ما هم بالاخره با آن‌ها شانه به شانه حرکت میکنیم و ماهم میتوانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. اما شرایط از لحاظ امکانات باید مهیا و مشکلات حل شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: