پایگاه خبری خانه فوتبال:

در بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال تهران بامداد فردا از ساعت ۰۰:۴۵ باید برابر الشرطه عراق قرار بگیرد. نماینده عراق در مسابقه قبلی برابر الدحیل قطر با نتیجه دو بر صفر شکست خورده بود و امتیازی کسب نکرد، برخلاف شاگردان مجیدی که با ۵ گل الاهلی عربستان را درهم‌کوبیدند و از بازی قبلی خود ۳ امتیاز گرفتند. الشرطه فصل گذشته هم در گروه آبی‌های پایتخت قرار داشت که هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

با وجود اینکه فاصله بازی‌ها بسیار نزدیک است و قابل پیش‌بینی است که کادرفنی نتواند ساختار‌های منظمی که در بازی گذشته وجود داشته را تخریب کند، از این می‌توان گفت که مجیدی دست به ترکیب برنده تیمش در نیمه دوم بازی با الاهلی نمی‌زند، اما حتما جابه جایی‌هایی در چینش بازیکنان درون زمین اتفاق خواهد افتاد

شاید یکی از تغییرات مجیدی حضور آرش رضاوند از ابتدا در ترکیب اصلی باشد بازیکنی که در دیدار قبلی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و عملکرد بهتری نسبت به سعید مهری داشت.

دیگر تغییر احتمالی سرمربی استقلال در این دیدار حضور بابک مرادی در سمت چپ بجای میلیچ است که در بازی قبلی با تصمیم عجیب مجیدی در دفاع راست قرار گرفته بود. هر چند کمی دور از ذهن است که مجیدی بازیکنی که چند هفته دور از ترکیب بوده را به مدافع کروات ترجیح دهد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق به شرح زیر است:

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

منبع: همشهری آنلاین

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: