پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشاد فرجی که در بازی با پدیده و نساجی به دلیل مشکوک بودن به کرونا غایب بود و در تمرینات هم شرکت نکرد، طبق تصمیم کادرفنی و پزشکی پرسپولیس همراه تیم به هند نرفت. این بازیکن در تعطیلات عید به شمال کشور سفر کرد و به بیماری کُرونا مبتلا شد.

درحالی که تصور می شد این مدافع مازندرانی ویروس کُرونا را پشت سر گذاشته و همراه پرسپولیسی ها به جزیره گوا برود اما موفق نشد. فرجی به رغم دریافت ویزای هند در تهران ماند و حالا دوبار تست داده است. گفته می شود جواب تست اول فرشاد فرجی منفی شده و اگر نتیجه آزمایش دوم کرونای این بازیکن هم منفی شود او راهی هند خواهد شد. یحیی گل محمدی به شدت پیگیر وضعیت فرشاد فرجی مدافع تازه وارد تیمش بوده و از باشگاه خواسته است در صورت منفی شدن تست دوم این بازیکن او را به جزیره گوا اعزام کنند.

در این میان پرسش به وجود می آید که تکلیف سعید آقایی چه می‌شود؟

یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس گفت:«از آنجایی که سعید آقایی این اواخر به ویروس کُرونا مبتلا شده بسیار بعید است به این دوره از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند برسد. او در تهران مانده و پس از پشت سرگذاشتن این بیماری و منفی شدن تست کرونای خود در ادامه مسابقات پرسپولیس را همراهی خواهد کرد.»

با توجه به فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری دو روز درمیان این مسابقات، یحیی گل محمدی امیدوار است با سفر فرشاد فرجی به هند بتواند به سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان استراحت بدهد. یا اینکه حداقل بتواند در دقایقی از بازی ها یکی از این دو مدافع میانی با تجربه تیمش را تعویض کرده و فرشاد فرجی را به زمین بفرستد.

البته یحیی گل محمدی در سمت چپ خط دفاعی تیمش نیز به شدت خلاء سعید آقایی را احساس کرده و از وحید امیری در پُست غیر تخصصی استفاده می‌کند. با این وجود سرمربی پرسپولیس مجبور است با این شرایط بسازد و باز هم از وحید امیری به عنوان مدافع چپ بهره ببرد چرا که به احتمال فراوان سعید آقایی به بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه E نخواهد رسید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: