پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:کادر مدیریتی باشگاه حامی تیم استقلال است تا این تیم طوری هدایت شود که در مستطیل سبز و در 90 دقیقه طلایی با بهترین نتایج به ایران برگردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت نظری در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: خوشبختانه حال فوتبال ایران این روزها خوب است و نمایندگان این عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند. کادر مدیریتی باشگاه حامی تیم استقلال است تا استقلال طوری هدایت شود که در مستطیل سبز و در 90 دقیقه طلایی با بهترین نتایج به ایران برگردند.
وی افزود: استقلال 2 برد خیلی خوب مقابل الاهلی و الشرطه به دست آورد و تعداد گل‌های زده تیم در روحیه مجموعه استقلال اثر خوبی دارد. هر چند بازی با الدحیل سخت ترین بازی ما است ولی امیدواریم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید درباره پرسش‌ها نکته‌ای را بگویم هفته گذشته هم با توجه به حضور تیم در عربستان نتوانستیم نشست بگذاریم و این هفته هم چنین قراری نداشتیم. ما پرسش‌های تمام اهالی رسانه را دریافت کرده‌ایم و به رسم ادب، امروز در نشست خبری حضور یافتیم. برای همه پرسش‌ها هم پاسخ روشنی وجود دارد.

وی ادامه داد: با این وجود باشگاه استقلال اکنون در برهه حساسی قرار گرفته و نیاز به آرامش، انسجام و اتحاد دارد. همه باید تلاش کنیم 11 نفری که در زمین می دوند و تلاش می‌کنند بهترین نتایج را بگیرند. همه باید در کنار هم برای بازگشت از آسیا با کسب بهترین نتایج تلاش کنیم.  از من عذرخواهی را بپذیرید و اجازه بدهید از پاسخ دادن به این پرسش ها که برخی احتمال دارد برای تیم تنش به وجود آورد اجتناب کنم.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: از رسانه ها می‌خواهم این چند روز را هم دندان روی جگر بگذارند. به شما قول می‌دهم پس از بازگشت تیم که ان شاالله با صعود به عنوان صدرنشین همراه شود، پاسخ شفافی به سؤالات خواهیم داشت. اکنون برای حفظ اتحاد و انسجام تیم صحبتی نداشته باشیم که استقلال که تاکنون در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کرده، پس از بازگشت موفق و توأم با پیروزی از این مسابقات پاسخگو باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: اکنون همه باید با آرامش در کنار تیم باشیم و امیدوارم مجموعه تیم ما در بهترین شرایط این روزهای حساس را با موفقیت پشت سر بگذارد.

نظری ادامه داد: بازی‌های مهمی پیش روی ماست و همه باید در این مسیر حرکت کنیم. از هواداران استقلال هم می‌‌خواهم همچنان از تیم حمایت کرده و امیدوارم همه مردم ایران در این شرایط خطیر اقتصادی و خطرناک کرونایی احتیاط کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را به شکلی باشد که هیچ ایرانی به این ویروس مبتلا نشود.

نظری پس از این صحبت‌ها بدون پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران و در شرایطی که از آنها عذرخواهی کرده بود نشست را پایان داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: