پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از تساوی برابر سپاهان گفت:‌

وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است و تساوی در اصفهان توانست شرایط روحی تیم را عوض کند. ما بازی سختی داشتیم، آنهم برابر تیمی که چند برد پیاپی به دست آورده بود و قصد داشت با برد در این بازی دوباره به صدر جدول برسد، ولی ما توانستیم به خوبی مقاومت کنیم و یک امتیاز با ارزش در اصفهان بگیریم.

وی با اشاره به حضور محمود فکری در نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:ما در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و وضعیت تیم خطرناک شده بود به همین دلیل به یک شوک نیاز داشتیم و در نهایت باشگاه هم تصمیم گرفت تا محمود فکری را انتخاب کند. خوشبختانه شرایط تیم با آمدن ایشان بهتر شد و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم. تمام هدف ما این است که بهترین رتبه را به دست بیاوریم.

فرید بهزادی کریمی در مورد بازی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر کرد:مس امسال نتایج خوبی گرفته و در نیم‌فصل دوم هم با جذب چند بازیکن خوب قوی‌تر شده است. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی در زمین خودمان بازی می‌کنیم و محکوم به برد هستیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:رقابت بین چند تیم فشرده است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در حال حاضر شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان یکسان است ولی مشخص نیست در هفته‌های بعد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. از طرفی استقلال هم می‌تواند شانس خودش را برای قهرمانی امتحان کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: