پایگاه خبری خانه فوتبال:

همانطور که ما برای غذا و پوشاک هزینه ای اختصاص می دهیم گاهی لازم است برای فرهنگ و فرهیختگی خودمان هم هزینه کنیم . خواندن کتاب خوب بهترین روش برای افزایش اطلاعات است زیرا که دارای استناد است و قدیمی نمی شود بلکه به گفته خیلی از دانشمندن بسیار آرامش بخش است. این بار خرید آسان ، مطمئن و سریع بهترین کتاب را برای شما در هزار و یک شاپس فراهم آورده ایم.

بسیاری از ما هر روزه پول زیادی را خرج خوراک یا پوشاک مان می کنیم اما هیچ گاه به خوراک فکر ما توجه نداریم.

یکی از بهترین خوراک های فکری خواندن کتاب خوب است اما با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت کتب بسیار بالا رفته است از این رو ما تصمیم گرفتیم که برای اولین بار فروشگاه جامع کتاب را با پائین ترین قیمت فراهم آوریم اما فروشگاهی متفاوت ...

فروشگاه کتاب هزار و یک شاپس تنها یک فروشگاه کتاب نیست بلکه بانک ارائه دهنده اطلاعات کتب هم می باشد.

اما پیدا کردن کتاب خوب و دسترسی آسان به کتب شرط اساسی مطالعه کتب است.

به همین جهت هزار و یک شاپس با ارائه دقیق اطلاعات کتب و توضیحات لازم از سیر آنچه در کتاب ها گفته شده است توانسته این نیاز را برای علاقه مندان به عرصه مطالعه فراهم آورد .

هزار و یک شاپس همیشه در جیب شما

این بار خبر خوب دیگری را برای شما فراهم آورده ایم . دسترسی فوق العاده آسان به کتب دلخواهتان دیگر دغدغه فرهیختگان است . از این رو فروشگاه بزرگ کتاب ما از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل همیشه در کنار شما حضور خواهد داشت.

2

ویژگی های خرید آسان یک کتاب خوب :

  • امکان خرید از سراسر کشور
  • تحویل کتب درب منزل
  • امکان پرداخت وجه در محل
  • ارسال رایگان اولین سفارش
  • ارائه اطلاعات دقیق کتاب
  • ارائه سیر موضوعی کتاب

با توجه به آنچه گفته شد می توانید از این پس کتاب های خود را به آسانی و به مطمئن ترین روش از وبسایت یا اپلیکشن هزار و یک شاپس خریداری کنید.

عمده رسانه‌ها محدودیت خاصی در تعداد کلمه رپورتاژ ندارند اما بهتر آن است بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. ایده‌آل آن است که بسته به هدف محتوا از ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد.

در بدنه اصلی خبر هرجا که فکر می‌کنید وجود تصویری به درک بهترمفهوم و رفع خستگی چشم مخاطب کمک می‌کند از تصویر استفاده نمایید. اکثر رسانه‌ها اجازه انتشار ۳ تصویر در یک خبر را می‌دهند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: