پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پرسپولیس در حالی فصل جدی فوتبالی اش را آغاز کرد که سرخ پوشان پس از پوکر قهرمانی و سپس فینالیست شدن در آسیا حالا برای تکرار قهرمانی در لیگ ایران و رقم زدن نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا باید روزها و بازی های پرفشار و مهمی را پشت سر بگذارد.

امیدواری‌های پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی در حال حاضر در آسیا مشغول برگزاری بازی های خود هستند، دیدارهایی که هر 3 روز یک بار با فشار کاری زیاد برای پرسپولیسی ها همراه است و این تیم امیدوار است تا پایان مرحله اول این رقابت ها را با بهترین نتایج پشت سر گذاشته و خیال خود را بابت صعود به مرحله بعد راحت کند؛ اتفاقی که با توجه به شرایط آب و هوایی و فاصله بازی ها و فشار آن اتفاق ساده ای نیست اما تیم گل محمدی تقریبا نیمی از این مسیر را به سلامت گذارنده و امیدوار است در ادامه نیز مسیر پیش رویش، مسیری هموار و با کمترین فراز نشیب همراه باشد.

جنگ داخلی آغاز می‌شود

پرسپولیس پس از فراغت از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا، با کمترین فرصت و زمان استراحت ممکن باید کار خود را در لیگ برتر پیگیری کند، جایی که سرخ پوشان باید در دیدارهایی پرفشار و مهم در برابر تیم های مدعی چون ذوب آهن، سپاهان و استقلال به میدان برود، دیدارهایی که با توجه به فشردگی و نزدیکی امتیازات در جدول رده بندی حال حاضر در لیگ برتر هر کدام حکم فینال را برای تیم گل محمدی دارد و پرسپولیس خسته از حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید در جنگی مهم برابر رقبایش در لیگ برتر ایران، با برنامه ریزی و تقسیم انرژی به میدان برود. در این راستا بدون شک کادر فنی پرسپولیس و در راس آنها یحیی گل محمدی راهکارهای ویژه ای را اعمال خواهد کرد تا نه آسیا را قربانی لیگ برتر کند و نه لیگ برتر را قربانی آسیا.

بدون شک برنامه ریزی مدون و حساب شده از سوی کادر فنی پرسپولیس در ادامه بازی های باقی مانده از لیگ قهرمانان می تواند آینده این تیم و کسب نتایج دلخواه در بازی های داخلی را تضمین کند.

راهکار مناسب برای تیم گل‌محمدی

یکی از این راهکارها می تواند استفاده از نیروهای نیمکت نشین در بازی های باقی مانده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشد. پس از مسجل شدن صعود تیم از مرحله اول، کادر فنی می تواند با در نظر گرفتن شرایط و مصلحت تیم بازی های باقی مانده (در صورت تشریفاتی و غیر مهم بودن) با ترکیبی از نیروهای جوان و نیمکت نشین به میدان برود تا نیروهای اصلی و نفرات کلیدی تیم صاحب فرصتی برای استراحت و تجدید قوا برای حضور در بازی های بعدی را به دست آورده و ریسک مصدومیت هایی که ممکن است بر اثر فشار بازی ها بر این نفرات وارد می شود را به حداقل رساند.

فرصتی مناسب برای همه پرسپولیسی‌ها

با توجه به حضور مهره های خوب و کارآمد روی نیمکت از یک سو و فاصله نامحسوس بین نیمکت و نفرات اصلی در پرسپولیس از سوی دیگر به نوعی دست کادر فنی را در این زمینه باز گذاشته است. به عنوان مثال در جایی که پرسپولیس در خط حمله از مهره هایی مثل مغانلو، آل کثیر، عبدی، ترابی، مهدی خانی و وحید امیری سود می برد، می تواند در بازی های تشریفاتی که احتمالا در بازی های پایانی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس رقم خواهد خورد، با استراحت دادن به نفرات اصلی، علاوه بر ایجاد انگیزه برای مردان نیمکت نشین، نفرات اصلی فرصت ایده آل و خوبی را برای استراحت و تجدید قوا به دست آورده و علاوه بر آن پرسپولیس هم می تواند با تقسیم انرژی و پتانسیل خود پس از پایان یک ماراتن پرفشار فوتبالی در لیگ قهرمانان آسیا با بهترین شرایط خود را برای جدال سخت و مهم در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام آماده کند و بهترین نتایج ممکن را در ادامه بازی های باقی مانده اش در تورنمنت های داخلی را کسب کند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: