پایگاه خبری خانه فوتبال:

در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ جزیره، تیم فوتبال برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل بازی‌های اخیرش در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۳:۴۵ سه‌شنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج لندن مهمان تیم رده پنجمی چلسی بود.

آبی‌های لندن که در گیر و دار اخبار انصراف یا ادامه حضور در سوپر لیگ اروپا هستند، نیاز مبرم به کسب پیروزی در بازی کم‌دردسر مقابل یاران جهانبخش داشتند، اما از فرصت برتری در این مسابقه بهره نبردند و موقعیت‌های زیادی هدر دادند تا تنها به یک امتیاز بسنده کنند.

چلسی در شبی که دروازه‌اش فقط دو بار به‌صورت جدی تهدید شد، بازی مالکانه و برتری نسبت به برایتون ارائه داد و فرصت‌های زیادی به وجود آورد که در استفاده از آنها ناموفق بود و راهی به دروازه یاران جهانبخش پیدا نکرد تا پس از پیروزی اخیرش مقابل کریستال پالاس، متوقف شود.

شاگردان توخل در حالی که با کسب پیروزی خانگی مقابل برایتون به رده سوم جدول لیگ جزیره صعود می‌کردند، با تساوی بدون گل در این دیدار ۵۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به وستهم در جایگاه چهارم لیگ برتر ایستادند و یاران جهانبخش نیز با ۳۴ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفتند.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون برخلاف دو مسابقه اخیرشان که حضور تعویضی و کوتاه مدت در زمین داشت، در دیدار با چلسی تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت انجام شانزدهمین بازی فصل خود را به دست نیاورد.

این بازیکن ایرانی که یک سال و سه ماه قبل در دیدار برگشت فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس موفق به زدن گل قیچی برگردان تماشایی برابر چلسی شده بود، در مسابقه امشب برابر شاگردان توخل فرصت خودنمایی را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

گفتنی است، چلسی پس از شکست یک بر صفر هفته قبل مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا که با گل زیبای مهدی طارمی همراه بود، در دیدار اخیرش در نیمه نهایی FA Cup به برتری برابر منچستر سیتی دست یافت و به فینال صعود کرد ولی امشب برابر برایتون نتوانست در لیگ جزیره به پیروزی برسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: