پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس در حالی دیشب موفق به شکست گوای هند شد که ابتدا در این بازی با یک گل عقب افتاد. اما پنالتی ای که عیسی آل کثیر به دست آورد را مهدی ترابی تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس خیلی زود به  بازی برگردد.

با این حال در صحنه ای که برای سرخ‌ها پنالتی اعلام شده باز هم شاهد تکرار اتفاق زشتی بودیم که در لیگ افتاده بود. این بار اگرچه در ابتدا عیسی آل‌کثیر خواهان زدن ضربه پنالتی شد اما این محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که توپ را برداشت تا خودش زننده ضربه پنالتی باشد این در حالی است که مهدی ترابی در محوطه ۱۸ قدم در انتظار زدن ضربه بود. با این حال با اعلام یحیی دوباره ترابی پشت توپ رفت و کنعانی با دلخوری ۱۸ قدم را ترک کرد. ترابی در نهایت توپ را تبدیل به کرد تا بازی مساوی شود اما در صحنه پنالتی دوم دوباره یحیی توپ را به کنعانی سپرد تا مدافع سرخ‌ها آن را هدر بدهد و بازیکنان پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه دوم تحت فشار تیم هندی برای زدن گل مساوی قرار بگیرند.

8YV248X6Jm9h

مشابه اتفاق بازی با گوا در لیگ هم افتاده بود. در بازی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ هم سرخ‌ها در نیمه اول ضربه پنالتی به دست آوردند که در ماجرای مصدومیت گلر نفت و مهدی ترابی صحنه بحث بازیکنان پرسپولیس برای زدن ضربه پنالتی از تصاویر تلویزیونی به دور ماند.

صحنه‌ای که کنعانی‌زادگان به امید عالیشاه اصرار داشت تا او پشت توپ بایستد اما عالیشاه تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت این صحنه نه چندان خوشایند خلق شد. کنعانی در این بازی هم تمرکز عالیشاه را به هم ریخت تا او توپ را به آسمان بکوبد. دلیل احترام نگذاشتن به تصمیم یحیی از سوی برخی از بازیکنان پرسپولیس مشخص نیست. وقتی سرمربی تیم پنالتی‌زن تیم را مشخص کرده این تصمیم برای تمام مسابقات است و قرار نیست هوادار هر لحظه با اعلام پنالتی سوپرایز شود که چه کسی پشت توپ قرار می‌گیرد. به نظر می رسد یحیی گل محمدی یک بار برای همیشه باید اعلام کند در صورت حضور ترابی هیچ بازیکنی نباید سمت توپ برود چرا که از دست دادن پنالتی در مسابقات مهم ممکن است برای سرخ‌ها به راحتی قابل جبران نباشد.


ازدواج ناگهانی ساره بیات؛ ساره بیات از همسر خود رونمایی کرد +فیلم


منبع: خبرورزشی

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: