پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرتضی کرمانی در گفت و گوسس با اشاره به بازی پرسپولیس در برابر گوا اظهار داشت:پرسپولیس این بازی را با ترکیب متفاوت و چند تغییر آغاز کرد. در این دیدار یحیی تیمش را با ۲ مهاجم به زمین فرستاد که به اعتقاد من این تصمیم، تصمیم خوبی بود. در نیمه اول با وجود این که پرسپولیس روی یک غافلگیری گل خورد اما خیلی زود به بازی برگشت و به نظرم اگر پنالتی دوم را گل می کردیم و ۳ بر یک به رختکن می رفتیم در ادامه اختلاف مان در نیمه دوم بیشتر هم می شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که برای به ثمر رساندن پنالتی های نیمه اول رخ داد، تاکید کرد:پنالتی زن اول پرسپولیس مهدی ترابی است اما در پنالتی اول کنعانی از ترابی خواست که او پنالتی را بزند اما در نهایت توپ را ترابی زد. در پنالتی دوم که به نظر می رسید کنعانی ناراحت بود مامور زدن پنالتی شد که متاسفانه توپ گل نشد. در مجموع این موضوع اتفاق ساده ای بود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. بچه های ما در پرسپولیس آنقدر رفیق و همدل هستند که این جور مسائل به تیم لطمه ای وارد نمی کند و نباید به این جور اتفاقات دامن زده شود.

مهاجم سال های دور سرخ پوشان در ادامه گفت:برتری دو بر یک برتری عادلانه ای برای این دیدار نبود اما آنچه که مسلم است این است که یحیی و پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر در حال مدارا با حریف بودند و نمی خواستند زیاد به آب و آتش بزنند. به هرحال در تورنمنت هایی با این سبک و سیاق پیروزی و کسب ۳ امتیاز در درجه اول اهمیت قرار دارد بعد تفاضل گل. ضمن این که باید به این موضوع هم اشاره کنم که گوا حریف سرسختی بود و این تیم دوندگی بالایی در طول بازی داشت و با توجه به این که شرایط آب و هوایی هم به سود هندی ها بود پرسپولیس نمی خواست بی گدار به آب بزند. حتی نحو تعویض ها و شکل بازی در نیمه دوم نشان داد که یحیی می خواهند انرژی و توان تیمش را برای بازی های بعدی پرسپولیس مدیریت کند.

کرمانی با اشاره به گلزنی دوباره سیدجلال در این دیدار گفت:از دیدن بازی و انگیزه و آمادگی بالای سیدجلال در ترکیب پرسپولیس لذت می برم. حسینی واقعا سید رهبر تمام عیار در دفاع و یک گلزن خوب برای پرسپولیس است. آمادگی سید باید برای جوان ها سرمشق باشد. ماشااله او آنقدر سرپنجه و قبراق است که راحت دو سه سال دیگر می تواند بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: