پایگاه خبری خانه فوتبال:

در سومین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه C از ساعت ۲۲:۱۵ امشب باید به مصاف تیم الدحیل قطر برود. الدحیل قطر با تساوی مقابل الاهلی عربستان وارد این مسابقه می‌شود.

تیم استقلال تهران طی دو بازی گذشته مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق به برتری مناسب دست پیدا کرده و در صدر جدول رده بندی با کسب ۶ امتیاز جای دارد. آبی پوشان ایرانی برای کسب جواز صعود به دور بعدی هنوز چهار مسابقه دیگر پیش رو دارند اما مصاف با الدحیل تا حدود زیادی می‌تواند سرنوشت تیم صعود کننده به دور بعدی را مشخص کند.

استقلال که خوشبختانه پس از ابتلای گسترده ویروس کرونا بین بازیکنانش در جده مورد مثبتی نداشته تنها داریوش شجاعیان را طی دو بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی جزئی در اختیار نداشت که اکنون او هم برای این بازی آماده است و مشکلی خاصی برای همراهی تیمش ندارد.

استقلال در بازی گذشته در حالیکه رشید مظاهری را درون دروازه در اختیار داشت موفق شد یک کلین شیت آسیایی داشته باشد و عملکرد سایر بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی هم متناسب بود تا بعید به نظر برسد که مجیدی خواهان تغییرات اساسی در ترکیبش برای این مسابقه باشد.

او برای جلوگیری از فشار زیاد به این بازیکنان پنج گزینه تعویض دارد که از این حیث می‌تواند برای سیستم چرخشی از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کند.

بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که در بازی امشب هم استقلال با ترکیب محمد رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قایدی برابر الدحیل قرار بگیرد.

منبع: ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: