پایگاه خبری خانه فوتبال:

این روزها ارزهای دیجیتال در حال تسخیر بخش های مختلف جهان هستند. بانک ها، موسسات مالی، فروشگاه های آنلاین بین المللی، غول های خودرو سازی و حتی باشگاه های فوتبال، از جمله قسمت هایی هستند که با آغوش باز در حال پذیرایی از ارزهای دیجیتال می باشند. شاید کاربرد ارز دیجیتال در بانک و موسسات مالی واضح بوده و جایی را برای سوال باقی نگذاشته باشد. اما واقعاً ارز دیجیتال در فوتبال چه کاربردی دارد؟ اکنون قصد داریم به این مسئله بپردازیم. با ما همراه باشید!

کاربرد ارز دیجیتال در فوتبال

با فراگیری ارزهای دیجیتال در سطح جهان، باشگاه های فوتبال هم برای جا نماندن از بقیه در کورس پیشرفت، تصمیم به استفاده از ارز دیجیتال کردند. چند وقت پیش، کریستیانو رونالدو فوق ستاره ی پرتغالی باشگاه یوونتوس، به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که برای پاداش ارز دیجیتال دریافت می کند. این بازیکن با رسیدن به 770 گل، به همین میزان توکن هواداری باشگاه یوونتوس یعنی توکن JUV دریافت کرد. علاوه بر یوونتوس، دیگر غول های باشگاهی اروپا هم توکن های هواداری خود را منتشر کرده اند. اتلتیکو مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی، رم و PSG، دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی هستند که از این قابلیت برای مشارکت بیشتر هواداران و همچنین افزایش درآمد باشگاه خود استفاده کرده اند. 

داوید بارال هم به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد، که قراردادش تماماً با ارز دیجیتال پرداخت می شود! این موضوع می تواند شروع یک جریان سازی، برای تغییر نحوه ی پرداخت قرارداد بازیکن ها باشد! با توجه به پیشرفت روز افزون ارزهای دیجیتال و شناخته شدن بیشتر آن ها، احتمال می رود باشگاه های بزرگ هم به زودی از این اتفاق استقبال کنند. 

حالا که ارزهای دیجیتال در همه جا کاربرد دارند، آیا ما هم می توانیم آن ها را تهیه کنیم؟ بله. از کجا؟ از صرافی آنلاین ارز دیجیتال.

 

صرافی آنلاین ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال برای همه ی مردم جهان امکان پذیر است. تنها لازمه ی آن ورود به یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، ثبت نام و احراز هویت و شروع به معامله با مقدار دلخواه است. به همین سادگی! اما راه های دیگری هم برای انجام این کار وجود دارد که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود! خرید ارز دیجیتال از افراد حقیقی، به دلیل نا امن بودن و امکان بالای کلاهبرداری روشی مناسب نیست. اما در صرافی ها این کار به سریع ترین، راحت ترین و امن ترین شکل ممکن انجام می شود. یکی از این صرافی ها، بیت ایمن است. 

بیت ایمن به عنوان سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران، به شما امکان خرید انواع ارز دیجیتال را می دهد. بیت ایمن دارای کامل ترین سبد ارزی می باشد که قابلیت خرید و فروش همه ی آن ها برای شما وجود دارد. با ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین بیت ایمن، به راحتی می توانید به دنیای رمز ارزها وارد شوید و علاوه بر انجام معاملات، از خدمات جانبی بسیاری هم بهرمند شوید. سبد ارزی بیت ایمن از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، تتر، چین لینک، لایت کوین، بیت کوین کش، بایننس کوین، ایاس، ترون، استلار، ریپل، دوج کوین و... پشتیبانی می کند. در هنگام فعالیت در پلتفرم بیت ایمن، می توانید از مزایایی ارزشمند، از جمله کسب درآمد رایگان از طریق دعوت دوستان با کد معرف، مسابقات هفتگی پر جایزه، احراز هویت سریع، کیف پول رایگان ارز دیجیتال، اخبار فوری، آموزش های رایگان در تلگرام و اینستاگرام، پشتیبانی 24 ساعته در همه ی روزهای هفته  و... استفاده کنید. اکنون قصد داریم به معرفی پنج تا از برترین ارزهای دیجیتال موجود در بیت ایمن بپردازیم. 

بیت کوین: طلای دیجیتال

بیت کوین که حتماً همه ی شما نام آن را شنیده اید، اولین و معروف ترین و ارزشمند ترین ارز دیجیتال است. این ارز در سال 2008 ساخته شده و قیمت آن در 10 سال اخیر، از هر دارایی دیگری بیشتر رشد کرده است. در ابتدای عرضه قیمت بیت کوین حدود 0.05 دلار بود اما در حال حاضر، یک بیت کوین بیش از 55 هزار دلار ارزش دارد! رنگ لوگوی بیت کوین و ارزشمندی آن، باعث شده که این رمز ارز را طلای دیجیتالی بنامند، گرچه در حال حاضر، تنها پس از گذشت 13 سال، قیمت بیت کوین چندین برابر طلا است. پیش بینی می شود که بیت کوین در سال 2029 معادل 10 هزار انس طلا ارزش داشته باشد!

 

اتریوم: جانشین بیت کوین 

این ارز بعد از بیت کوین، شناخته شده ترین و با ارزش ترین رمز ارز است. اتریوم تنها یک ارز دیجیتال نیست. اتریوم یک شبکه ی ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند به صورت غیر متمرکز و بدون واسطه است که در بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال اتر را عرضه می کند. معمولاً اتر را با همان نام اتریوم می شناسند. تا الان دو اتریوم ساخته شده که یکی اتریوم و دیگری اتریوم کلاسیک است. اتریوم کلاسیک یک هاردفورک از اتریوم بوده است که در سال 2016 به منظور حفظ امنیت این شبکه و جبران و پیشگیری از ضرر کاربران روی آن انجام شد. اتریوم اکنون بعد از بیت کوین بیشترین ارزش را دارد و روند صعودی آن در طی این سال ها به وضوح قابل مشاهده است. 

 

ترون: قاتل گوگل

ترون به عنوان یکی از رقبای اتریوم، قصد رسیدن به هدفی بزرگ را دارد. ترون در واقع با هدف حذف واسطه های محتوایی مانند: گوگل، یوتیوب، نتفلیکس، فیس بوک و... منتشر شده است. این شبکه قابلیت تبادل مستقیم، غیر متمرکز و بدون واسطه، بین خریدار و فروشنده را ایجاد می کند. با این کار نیازی به واسطه هایی برای انتشار محتواها نیست و فعالان می توانند به راحتی نیاز خود را از طریق این شبکه تامین می کنند. تبادلات این شبکه توسط ارز دیجیتال ترونیکس (TRX) انجام می شود. 

 

دوج کوین بر فراز ماه

دوج کوین یک ارز دیجیتال جالب است که ابتدا وسیله برای سرگرمی و پرداخت های دوستانه بود. بعدها کاربردهای دیگری پیدا کرد و استفاده از آن در زندگی روزمره افزایش یافت. فعالیت هایی مانند کمک به خیریه یا موسسات مالی با این ارز امکان پذیر اند. افراد مشهوری مانند ایلان ماسک و اسنوپ داگ، از حامیان این ارز هستند و با حمایت های خود، تاثیرات مثبتی بر روند آن می گذارند. چند روز پیش، ایلان ماسک در یک توئیت حمایت مجدد خود از دوج کوین را اعلام کرده بود و باعث افزایش قیمت چشمگیر آن شد!

 

بازگشت دوباره ی ریپل 

ریپل یک شرکت آمریکایی است که در سال 2004 تاسیس شد. از سال 2012 فعالیت این شرکت به صورت هدفمند ادامه یافت و توکن XRP را منتشر کرد. این شرکت برای بانک ها و موسسات مالی، برنامه های هوشمند غیر متمرکز می سازد. پس از سه سال، دوباره افزایش قیمت آن شروع شده و به سمت رکوردشکنی در حال حرکت است.

 

تمامی ارزهای نام برده شده را می توانید پس از ثبت نام و احراز هویت در بیت ایمن بخرید و تا هر زمان که خواستید نگه دارید. هر زمان که مایل باشید هم می توانید در کم ترین زمان ممکن آن ها را بفروشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: