پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا ترابیان با اشاره به شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد. 3 پیروزی از 3 بازی در آسیا نشان دهنده این است که تیم گل محمدی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و توانسته است با وجود مشکلات آب و هوایی و همین طور فشار بالای بازی هایش نتایج خوبی را کسب کرده و با اقتدار دور رفت این بازی ها را به پایان برساند و برای دور برگشت آماده شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی اخیر سرخ ها در برابر گوای هند گفت: برخلاف پیش بینی ها و برخی صحبت هایی که در مورد این تیم به گوش می رسید، هندی ها در این بازی نشان دادند نه تنها تیم ضعیف و دست و پا بسته ای نیستند بلکه از نظر من بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند. این تیم در نیمه اول حتی در یکی دو صحنه دروازه پرسپولیس را با خطری جدی روبرو کرد که یکی از آن حملات منجر به گل هندی ها شد. در مجموع این تیم با دوندگی زیادی که داشت موفق شد نقاط ضعف هایش از جمله کم تجربگی اش را تا حدود زیادی پوشش دهد ولی پرسپولیس هم که این روزها در اوج آمادگی به سرمی برد توانست در برابر این تیم هم نمایش خوبی را از خود ارائه داده و در نهایت پیروز میدان شود. پرسپولیس در سال های اخیر در آسیا به تحربه و پختگی خوبی رسیده است و بچه ها به این باور رسیده اند که می توانند دوباره به فینال برسد و به نظر من واقعا این توان در پرسپولیس وجود دارد.

بازیکن سابق سرخ ها در مورد ماجرای پنالتی های پرسپولیس در این دیدار نظر جالبی داشت و به خبرنگار برنا گفت: معمولا در همه تیم ها زننده پنالتی، کرنر، ضربات ایستگاهی مشخص است. پرسپولیس یک تیم حرفه ای است و باید این مسائل در آن رعایت شود که حداقل در این بازی این موضوع رعایت نشد و درخصوص این اتفاق به کادرفنی انتقاد دارم. این موضوع یک مساله کوچک است و باید در تیمی مثل پرسپولیس این مسائل کاملا رعایت شود و ناهماهنگی صورت نگیرد. این که پس از اعلام پنالتی چندن فر دست شان را بالا ببرد، کار درستی نیست و این مسائل باید از قبل برای بازیکنان توضیح داده شود.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در مورد شرایط خط حمله و مهاجمان تیم گل محمدی تصریح کرد: وقتی تیمی می تواند در هر بازی موقعیت های گلزنی زیاد و خطرناکی را روی دروازه حریفانش ایجاد کند این یعنی این که سیستم و روش خوبی را در پیش گرفته است و خط حمله خوبی دارد. در حال حاضر موضوع اصلی در پرسپولیس این است که فشار زیادی روی مهاجمان تیم است که با به ثمر رساندن یکی دوگل، این فشار هم از روی نفراتی مثل عیسی آل کثیر، مغانلو و.... برداشته می شود.

او با تمجید از عملکرد فوق العاده سیدجلال حسینی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیدجلال فوق العاده است و از توان زیادی را برای کمک به پرسپولیس استفاده می کند. عملکرد فنی خوب او و همین طور آمادگی جسمانی اش در این فصل نشان می دهد واقعا زندگی خوب و سلامتی دارد که این موضوع می تواند الگوی خوبی برای جوان ترها باشد. او در نیم فصل اول و در حالی که پرسپولیس از نظر نفرات در خط حمله در محدودیت بود، کمک زیادی به تیم کرد و گل های حساسی را به ثمر رساند و در آسیا هم نشان داده یحیی می تواند به او اعتماد ویژه ای داشته باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس پس از پایان بازی هایش در لیگ قهرمانان آسیا، بازی های مهمی در لیگ برتر دارد و حتما کادرفنی پرسپولیس به فکر آینده شان هم هستند. یحیی در بازی های اخیر تصمیمات خوبی را برای انتخاب ترکیبش داشته و فکر می کنم با مسجل شدن صعود پرسپولیس به مرحله بعد، به تعدادی از بازیکنان اصلی تیم استراحت می دهد تا بتواند آنها را برای بازی های لیگ آماده و سرحال نگه دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: