پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مهدی تارتار سرمربی پیکان در آستانه دیدار مقابل آلومینیوم اراک درباره شرایط خودروسازان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. بعد از دیدار با گل گهر سیرجان توانستیم از نظر روحی تیم را آماده کنیم و از نظر فنی شرایط مطلوبی داریم. خودمان را برای مسابقه با آلومینیوم آماده کردیم و امیدوارم بتوانیم با نتیجه ای مطلوبز این بازی خارج شویم.

وی درباره دیدار با آلومینیوم ا اراک تاکید کرد: آلومینیوم تیم خیلی خوبی است. در ابتدای فصل رسول خطیبی زحمات زیادی برای این تیم کشید و نباید زحمات آقا رسول را برای رسیدن آلومینیوم به این جای جدول نادیده بگیریم. آنها با تلاش های مدیریت باشگاه در ابتدای فصل در نقل و انتقالات خوب کار کردند و تیم خوبی را به مسابقات فرستادند. در ادامه هم با کادرفنی جدید جلو می روند و شرایط خوبی دارند. با این حال بازی سختی داریم. آلومینیوم بازیکنان خوب و نفرات باکیفیتی دارد و باشگاهی است که از نظر مدیریتی نیز خوب عمل کرده است. با این حال تلاش خواهیم کرد شب خوبی را سپری کنیم و با دست پر به تهران برگردیم.

سرمربی پیکان با اشاره به صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم پیرامون داوری مسابقه پنجشنبه شب گفت: علیرضا منصوریان دوست خوب من است اما از صحبت هایی که امشب انجام داد، متعجب شدم. من همیشه او را به عنوان یک مربی حرفه‌ای می‌شناسم اما امشب وقتی دیدم اصول حرفه ای را زیر پا گذاشته از او دلخور شدم.

تارتار ادامه داد: قطعا آقای منصوریان بهتر از هر کس دیگری می داند که زیبا نیست شب قبل از بازی راجع به تیم حریف صحبت کنیم. ما در طول هفته گذشته اگر اعتراضی به داوری‌ها داشتیم و بیانیه دادیم یا مصاحبه ای کردیم، اصلا درباره باشگاه آلومینیوم و بازی این هفته حرفی نزدیم. اعتراض ما به بازی های گذشته مان بود که به گواه کارشناسان حق مان خورده شد. نه تنها تیم برای خودمان که راضی نیستیم هیچ حقی از هیچ تیم دیگری تضییع بشود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انتظار همه ما مربیان از داوران این است که حق را به حقدار بدهند. ما هرگز دنبال این نبودیم که حق باشگاه آلومینیوم و هواداران خوبش را بگیرند و به ما بدهند. همیشه هم به تیم های حریف احترام گذاشتیم. انتظارمان از مجموعه بزرگ و حرفه ای آلومینیوم و اعضای آن این است که اجازه بدهند احترام ها قبل از بازی فردا حفظ شود.

سرمربی پیکان درباره انتخاب مرتضی منصوریان به عنوان داور مسابقه تیمش با آلومینیوم اراک اظهار کرد: شخصا آرزو می کنم اقای منصوریان بهترین قضاوتش را انجام بدهد و حق را به حقدار بدهد. امیدوارم ایشان با تمرکز بالایی که در مسابقات گذشته از او دیدیم، بدون توجه به حواشی کارش را انجام بدهد و در نهایت تیم داوری پیروزی مسابقه لقب بگیرد.

تارتار درباره محرومیت خودش و حسین پاشایی مربی پیکان از بازی پنجشنبه گفت: این محرومیت هم میراث اشتباهات داوری در بازی های گذشته است. من خودم یادم نمی آید در هیچ مسابقه ای محروم بوده باشم، اما به هر حال فشار روی ما زیاد است و چنین اتفاقی افتاده است. این موضوع را به فال نیک می گیرم و قطعا سایر همکارانم در روی نیمکت کار را به خوبی پیش می برند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: