پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار وارد هفته بیست‌ویکم می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار نساجی از سپاهان میزبانی می‌کند.

نساجی‌ مازندران – سپاهان، ورزشگاه وطنی، ساعت ۲۱

سپاهان اصفهان که با هدایت محرم نویدکیا روزهای خوبی را سپری می‌کند و رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس در صدر جدول دارد، حالا در قائم‌شهر باید به مصاف نساجی مازندران برود. شاگردان نویدکیا که از ۲۰ بازی قبلی خود ۴۱ امتیاز به دست آورده‌اند، به خاطر تفاضل کمتر از پرسپولیس در جایگاه دوم قرار دارد و می‌تواند با پیروزی برابر نساجی، صدر نشین لیگ شود.

در مقابل نساجی که با تغییر سرمربی، روند بهتری را در نتیجه‌گیری طی می‌کند، در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد از خطر سقوط فرار کند باید به فکر کسب سه امتیاز برابر میهمان خود باشد. نساجی که در دیدار هفته قبل خود دو بر صفر برابر پرسپولیس شکست خورد، برای بازی برابر سپاهان، نمی‌تواند از ساکت الهامی روی نیمکت بهره ببرد چون او در دیدار قبلی تیمش اخراج شده و در این بازی باید از روی سکوها نظارگر کار شاگردانش باشد.

آلومینیوم اراک – پیکان، ورزشگاه امام خمینی، ساعت ۲۱

با جدایی خطیبی از آلومینیوم، این تیم اراکی حالا با هدایت علیرضا منصوریان روند تاکتیکی جدیدی را طی می‌کند. آلومینیوم که با ۲۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد، امید زیادی دارد تا با استفاده از شرایط میزبانی، با برتری برابر پیکان، به رتبه چهارم جدول برسد و خود را در کورس کسب سهیه حفظ کند. در مقابل، پیکان که با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد، به دنبال این است تا با کسب حداکثر امتیازات در بازی خارج از خانه، از رتبه‌های پایین جدول فاصله بگیرد و جایگاه امنی برای خود ایجاد کند. مهدی تارتار سرمربی این تیم در هفته‌های اخیر اعتراض‌هایی به داوری داشته و باید دید آیا باز هم در بازی این تیم شاهد اشتباهات داوری خواهیم بود یا خیر.

نفت مسجد سلیمان – مس رفسنجان، ورزشگاه بهنام محمدی، ساعت ۲۱

در سومین دیدار امروز، نفت مسجد سالیمان که به تازگی محمود فکری را به سرمربی‌گری تیم خود انتخاب کرده، از مس رفسنجان میزبانی می‌کند. فکری که فقط یک بار روی نیمکت نفت نشسته، در بازی قبلی خود برابر سپاهان یک امتیاز با ارزش بیرون از خانه را به دست آورد و حالا امیدوار است تا با اتکا به شرایط میزبانی، نخسین پیروزی خود را با نفت مسجدسلیمان کسب کند. نفتی‌ها با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی برابر مس رفسنجان، می‌توانند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند. در مقابل مس رفسنجان هم که با ربیعی، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، با ۲۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و می‌تواند با پیروزی برابر میزبانش، یک پله در جدول صعود کند.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ویکم، فردا نیز قرار است یک دیدار  دیگر در سیرجان برگزار شود. گل‌گهر سیرجان قرار است از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید سلیمانی از صنعت نفت آبادان میزبانی کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که به لطف نتایج خوب هفته‌های اخیر به رتبه چهار جدول رسیده‌اند، امید زیادی دارند تا با استفاده از شرایط میزبانی و کسب سه امتیاز، خود را در کورس قهرمانی نگه دارند. در مقابل صنعت نفت آبادان، با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب پیروزی برابر گل‌گهر، به تیم‌های بالا نشین جدول اضافه شود و  به کسب سهمیه لیگ قهرمانان  آسیا امیدوار باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: