پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره آخرین تحولات فوتبال کشور عنوان کرد: عزیزی خادم، رئیس فدراسیون  تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشته است. برهمین اساس اعضای هیئت رئیسه نیز همین دغدغه را دارند و تلاش می‌کنند، تجهیزات و امکانات لازم  در این مسیر را برای تیم ملی فراهم کنند تا تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با بهترین کیفیت حضور داشته باشد.

ماجدی در ادامه درباره اقدامات انجام شده برای کسب میزبانی مقدماتی جام جهانی در اعتراض به سیاست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:  تیم حقوقی فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد و به دنبال احقاق حق ایران برای کسب میزبانی در این مسابقات است. اگر این اتفاق هم رخ ندهد، بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان در هر کشوری که مسابقات را برگزار کند، بهترین نتیجه را خواهد گرفت. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با یکدیگر همدل و هم‌قسم شده‌اند که برای درخشش تیم ملی در این رقابتها همه تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

رئیس کمیته جوانان اضافه کرد: در نخستین جلسه‌ای که در هیئت رئیسه برگزار شد، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود تا نسبت به بررسی یک موسسه با ساختار حقوقی مشخص با سازوکارهای قانونی برای چگونگی برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری و روش‌های اجرایی آن را مدیریت کند که در حال حاضر این کارگروه در مرحله تحقیق است تا  نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون درباره مسابقات تیم ملی زیر 23 سال آسیا گفت: این مسابقات در آبان 1400 ماه سال جاری در گروه‌های مختلف برگزار خواهد شد. کنفدراسیون آسیا اعلام کرده  محل و شرایط برگزاری بازی‌های مقدماتی را بعدا ابلاغ می‌کند. فدراسیون فوتبال هم درخواست میزبانی مرحله مقدماتی را ارائه داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: این رقابت‌ها در 11 گروه (6 گروه در مناطق غرب و مرکز و جنوب - 5 گروه از شرق و منطقه آ. سه. آن) برگزار می‌شود. 11 تیم صدرنشین به علاوه چهار تیم برتر رده دوم در کنار میزبان، تشکیل‌دهنده 16 تیم مرحله نهایی خواهند بود. همچنین  مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 23 سال آسیا در ماه جولای سال 2022 در ازبکستان برگزار می شود.

ماجدی در پایان خاطرنشان کرد: در آخر باید به همه همکاران این نکته را یکبار دیگر یادآوری کنم که عزیزی خادم تمام سعی خود را برای حضور پرفدرت تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در مسابقات جام جهانی گذاشته است. بدون تردید بهترین امکانات را برای تیم‌های ملی در نظر گرفته است. همچنین از تمام رسانه‌ها و باشگاه‌ها می‌خواهم مثل گذشته که حامی فدراسیون فوتبال بودند، بار دیگر در این راه سخت به کمک ما بیایند تا با حمایت و همدلی یکدیگر شاهد بازی‌های درخشان تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: