پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشان24: تیم فوتبال پورتو فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال به مصاف تیم ناسیونال می‌رود. مهدی طارمی که بعد از هشت بازی متوالی در پورتو سرانجام به قحطی گل خود در دیدار با توندلا و سپس چلسی در لیگ قهرمانان اروپا پایان داده بود، حالا تمرکز خود را در هشت بازی باقیمانده روی آقای گلی در پرتغال می‌گذارد.

روزنامه «ojogo» امروز در مطلبی که آن‌را روی جلد خود هم قرار داده است، اعلام کرد طارمی در بازی فردا به دنبال صد و پنجاهمین گل دوران حرفه‌ای خود است.

طارمی تاکنون در تیم‌های شاهین، پرسپولیس، الغرافه قطر، ریوآوه و پورتو گلزنی کرده است و با پیراهن تیم ملی ایران هم بارها موفق شده دروازه حریفان را باز کند. آمار این مهاجم در این فصل در تیم پورتو ۱۷ گل است. او ۱۰ گل در لیگ، ۵ گل در جام حذفی و ۲ گل در لیگ کاپ پرتغال به ثمر رسانده است. البته کار طارمی برای آقای گلی در لیگ پرتغال به واسطه چند هفته ناکامی در گلزنی کمی سخت شده و فاصله او با بهترین گلزن این لیگ به ۷ گل افزایش یافته است.

شب گذشته تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون موفق شد با یک گل تیم فارنسی را شکست بدهد. تک گل این بازی را «پدرو گونکالوس» به ثمر رساند تا به تنهایی با ۱۷ گل در صدر جدول گلزنان پرتغال قرار بگیرد. بعد از او، «سفروویچ» بازیکن بنفیکا با ۱۶ گل در رده دوم است.

«سرجیو اولیویرا» و مهدی طارمی هر دو از پورتو به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ گل در رده‌های سوم و چهارم هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: