پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس در نخستین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در دومین تقابل با گوا توانست یک جشنواره گل به راه بیندازد و با زدن 4 گل و 12 امتیازی شدن صعود خودش را به مرحله بعدی این مسابقات قطعی کند. مسابقه ای که در آن یحیی گل محمدی تغییرات زیادی داشت که یکی از این نفرات، بازی کردن محمد شریفی، هافبک جوان پرسپولیس است که اولین بازی فیکس خودش را برای سرخپوشان در آسیا انجام داد و توانست کارنامه خوبی از خودش به ثبت رساند.

محمد شریفی خصوص برد شاگردان یحیی و تقابل دوم این تیم برابر گوا هند، گفت: بازی مهمی بود که در آن باید برای اینکه خیال صعودمان را راحت کنیم، برنده می شدیم. 

وی ادامه داد: در این بازی هم خدا را شکر شرایط از همان ابتدای کار خوب بود و توانستیم با یک بازی با کیفیت به آن چیزی که می خواستیم برسیم و اولین گام در این گروه که صعود بود را انجام بدهیم. حالا هدف مان از این به بعد در دو بازی باقی مانده صعود به عنوان تیم نخست و برد مقابل الریان و الوحده است. این برای همه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی مهم است که بتوانیم با اقتدار به ایران برگردیم. 

هافبک پرسپولیس در مورد تغییرات این تیم در بازی دوم مقابل گوا و اینکه کمتر کسی فکر می کرد با این همه تغییر شاگردان یحیی بهتر از بازی قبل نتیجه بگیرند، گفت: نتیجه گیری پرسپولیس با این همه تغییر جلوه ای از هماهنگی تمام بازیکنان با یکدیگر است. در تمرینات به شکلی کار می کنیم که در هر بازی و در هر مقطعی یک نفر با صلاحدید کادرفنی اضافه می شود، به بهترین شکل کارش را دنبال کند. 

شماره 18 پرسپولیس درخصوص عملکرد خوبش در نخستین بازی فیکس برای پرسپولیس که تحسین کارشناسان را به همراه داشت، گفت: خوشحالم که در نخستین بازی برای پرسپولیس از عملکرد من کادرفنی، هواداران و کارشناسان راضی بودند اما هنوز به آن چیزی که مدنظرم هست، دست پیدا نکرده ام.

وی افزود: از اعتماد آقایحیی و همراهی حمیدخان مطهری خوشحال و ممنون هستم و امیدوارم جواب خوبی به آن بدهم. لیگ قهرمانان آسیا مجال خوبی است تا بتوانم نمایش خوبی از توانایی هایم داشته باشم. 

وی در مورد اینکه در بازی های بعدی آیا شانسی برای خودش بابت فیکس کردن قائل هست، گفت: در وهله نخست پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای من یک افتخار است و تمام سعی و تلاش خودم را به کار خواهم بست تا بهترین نمایش را در این تیم داشته باشم. من هر موقع کادر صلاح بداند با قدرت و بدون حاشیه کارم را دنبال خواهم کرد و همیشه منتظر فرصت هستم و از آن بهترین استفاده را خواهم برد. 

شریفی در پایان گفت: پرسپولیس جدا از ایران در آسیا هم یک شخصیت خوبی پیدا کرده است که همه تیم ها به آن اذعان دارند. به نظر من امسال پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کند و امسال هم شایستگی آن را دارد و همه ما برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: