پایگاه خبری خانه فوتبال:

احمد نوراللهی کاپیتان سوم سرخپوشان که معمولا در روز پس از بازی، همراه با بازیکنان اصلی ریکاوری می‌کرد، این بار باتوجه به نیمکت نشینی به زمین تمرین رفت تا پا به پای بازیکنان ذخیره تمرین با توپ را پشت سر بگذارد.

او در حالی پا به توپ شد که از ظهر امروز رسانه‌های قطری شایعات مختلفی پیرامون جدایی این بازیکن منتشر کرده‌اند که البته منبع خود را داخل ایران دانسته‌اند. با این حال هافبک دفاعی تیم پرسپولیس واکنشی به این اتفاقات نداشته و ترجیح داده که در سکوت برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش کند.

احمد نوراللهی سابقه شش سال پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و در دو سال اخیر بیشترین تعداد حضور فیکس در ترکیب سرخپوشان را به ثبت رسانده اما حالا با پایان قراردادش، شایعات جدایی پیرامون او به شدت به گوش رسیده و این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در اسفند ۱۳۹۹ پیشنهاد تمدید قرارداد را به این بازیکن ارائه کرد و مذاکرات طرفین نیز آغاز شد اما در نهایت راه به جایی نبرد.

پرسپولیسی ها سال گذشته فهرست خروجی خود در تابستان را دو رقمی دیدند و حالا حداقل دو بازیکن اصلی این تیم یعنی کنعانی و نوراللهی، از تابستان با این تیم قرارداد نخواهند داشت و مشخص نیست که فصل آینده را با پیراهن پرسپولیس آغاز کنند یا خیر؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: