پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت پرسپولیس در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید جاسمیان پیشکسسوت نامدار باشگاه پرسپولیس و اولین کاپیتان این تیم که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود در سن 84 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
جاسمیان سابقه حضور در تیم‌های شاهین و پرسپولیس را در کارنامه داشت و در مدت زمان حضورش در پرسپولیس با این تیم 3 عنوان قهرمانی به دست آورد

پایان زندگی اسطوره پرسپولیس در بیمارستان

به گزارش "ورزش سه"، حمید جاسمیان  پرسپولیس از چند روز قبل با بیماری کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می‌کرد،  دار فانی را وداع گفت.او که فوتبال خود را از شاهین آبادان آغاز کرد و سپس به شاهین تهران پیوست، در اولین سال تاسیس پرسپولیس به این تیم ملحق شد و اولین کاپیتان باشگاه قرمزپوش پایتخت لقب گرفت. او چهار سال در پرسپولیس حضور داشت و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کرد. وی در جریان اولین قهرمانی سرخ ها در لیگ تخت جمشید نیز عضوی از تیم پرسپولیس بود.

حمید جاسمیان

جاسمیان؛نفر ششم از راست در پیراهن تیم ملی در مسابقات مقدماتی المپیک 1964 توکیو.
جاسمیان در روزهای اخیر در بیمارستان بستری بود و در شرایطی که امید می‌رفت از مبارزه با ویروس کرونا سالم بیرون بیاید اما این اتفاق رخ نداد و درگذشت تا هواداران فوتبال را بار دیگر عزادار کند.
چند روز پیش خبر درگذشت او اعلام شد اما دقایقی بعد یکی از پزشکان جاسمیان در گفتگو با ورزش سه این خبر را تکذیب کرد.
جاسمیان چندی پیش در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافته و پیراهن این تیم را از بازیکنان گرفته و همچنین با شاگردان یحیی گل‌محمدی دیدار کرده بود.

حمید جاسمیان

کاپیتان شایسته دو باشگاه شاهین و پرسپولیس چهره در نقاب خاک کشید . از کوچه پس کوچه های آبادان تا زمین  امجدیه ی تهران و حالا تشییع در ورزشگاه شیرودی.

مراسم ترحیم مرحوم جاسمیان فردا در بهشت زهرا برگزار خواهد شد و این پیشکسوت فوتبال ایران در کنار همایون بهزادی به خاک سپرده خواهد شد.

خانه فوتبال این ضایعه را به خانواده جاسمیان تسلیت می‌گوید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: