پایگاه خبری خانه فوتبال:

جمشید شاه محمدی در خصوص وضعیت پرسپولیس در  لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی های گروهی اش نتایج خوبی را گرفت و 4 پیروزی در حالی برای این تیم رقم خورد که حریفان پرسپولیس تیم های دسته و پا بسته ای نبودند و این پرسپولیس بود که شرایط و توان فنی خوبی را از خود ارائه داد و اجازه این موضوع را به حریفانش نداد تا بخواهند در برابر این تیم قد علم کنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: در این بازی ها پرسپولیس نشان داد که می تواند امسال هم تا فینال حضور پیدا کند و امیدوارم حالا که پرسپولیس شرایط خوبی دارد و دست کادرفنی برای چیدمان و ایجاد تغییرات مناسب درترکیب برای هر بازی باز است و این موضوع می تواند نکته خوب و قابل تاملی برای موفقیت پرسپولیس باشد.

مهاجم دهه های گذشته پرسپولیس با اشار ه به موفقیت مهاجمان این تیم در بازی های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: 3 عنصر اصلی پرسپولیس که در بازی های اخیر درخط حمله این تیم حضور پیدا کرده اند از جمله نفرات خوب و مطرح ایران محسوب می شوند که در این دیدارها همکاری و هماهنگی خوبی با هم داشتند. گلزنی آل کثیر و تلاش و انگیزه بالایی که دارد اتفاق خوبی برای پرسپولیس است، ضمن این که مغانلو هم نشان داده است که می تواند در پرسپولیس اتفاقات و شرایط بهتری را رقم بزند.

او در مورد تاثیرگذاری مهدی ترابی در پرسپولیس تاکید کرد: او یکی ازسرحال ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس محسوب می شود. مهدی نه تنها در خط حمله شرایط خوبی را رقم زده است بلکه در زمان هایی که درخط میانی نیز از او استفاده می شود، مهره فوق العاده ای برای پرسپولیس بوده و نشان داده است که یکی از بهترین های فوتبال ماست.

شاه محمدی در ادامه گفت: پرسپولیس علاوه بر این که این روزها در خط حمله شرایط خوبی دارد، درسایر پست ها هم بچه ها با ضریب اشتباه پایین کار می کنند و می توان گفت این تیم به انسجام و هماهنگی خوبی رسیده است و در زمین رهبری خوب مثل سیدجلال حسینی دارد که توانسته مسوولیت کاپیتانی و رهبری در زمین را به خوبی به اجرا در آورد.

او در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من می تواند امسال هم یک پای فینال لیگ قهرمانان باشد. البته امیدوارم به این تیم کمک شود و مثل دو فینال قبل سر بزنگاه، مشکلات مانع قهرمانی این تیم در آسیا نشود

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: