پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال که در ابتدای فصل گذشته از تیم سپاهان به استقلال منتقل شد پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناکام در لیگ نوزدهم، تنها در ۱۲ مسابقه موفق شد برای استقلال به میدان برود. او تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر بیستم نیز در ۸ مسابقه به مدت ۶۲۰ دقیقه به میدان رفته است و این در حالی است که این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا در نصف این تعداد و در چهار بازی به مدت ۳۶۰ دقیقه به میدان رفته است. یعنی به ازای هر بازی چیزی در حدود ۷۷.۵ دقیقه؛ در حالی که او در لیگ قهرمانان در هر بازی ۹۰ دقیقه حضور ثابت داشته.

۴ بازی و ۴ حضور ثابت در ترکیب استقلال آمار این مدافع در آسیاست که مشخص می کند سیاوش یزدانی در شرایط جسمانی و فنی بهتری توانسته خودش را برای رقابت‌های آسیایی مهیا کند. سیاوش یزدانی در چهار دیدار گذشته استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همواره یکی از مدافعان ثابت این تیم کنار عارف غلامی و محمدحسین مرادمند بوده است.

یزدانی از اوایل فصل پیش تا اواخر نیم فصل لیگ برتر جاری اغلب مواقع مصدوم بود و با خوددرمانی هایی که بعضا به آنها اعتراف و ابراز پشیمانی هم کرده است موجب می شد تا دوران نقاهتش طولانی‌تر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: