پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایناگو مارتینس پس از گلزنی مقابل اتلتیکومادرید با شکلک مقابل دوربین‌ها یادآور شکست بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته اتلتیکومادرید در دقیقه 86 همه چیز را به اتلتیک بیلبائو باخت تا یک امتیاز مهم از دست برود. اکنون شرایط قهرمانی در لالیگا بسیار پیچیده شده و باید دید آیا اتلتیکومادرید که امتیازهای زیادی را از دست داده است می‌تواند به دومین قهرمانی خود در 10 سال اخیر دست یابد؟

یکی از لحظات برتر شب گذشته در دیدار اتلتیکومادرید و بیلبائو، شادی متفاوت «ایناگو مارتینس» مقابل دوربین‌ها بود که یادآور ساز بادی «ویالیبره» شد. مارتینس پس از گلزنی مقابل اتلتیکو و شکست سیمئونه، مقابل دوربین‌ها شکلک درآورد تا با شادی متفاوت خود به قاتل تیم مادریدی نام گیرد. 

تقریبا 3 ماه گذشته در فینال سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، «آسیر ویالیبره» به قاتل مسی و کومان لقب گرفت و توانست با گلزنی خود، بارسلونا را از گرفتن یک جام مهم محروم کند. او همچنین باعث شد تا مسی برای اولین بار کارت قرمز بگیرد و این رکورد منفی به نام او ثبت شود.  ویالیبره البته در جشن قهرمانی بیلبائو تیر آخر را به پیکره بارسلونا زد تا در جشن قهرمانی بیلبائو به مرد اصلی مطبوعات اسپانیا بدل شود. او با زدن ساز بادی مقابل دیدگان بارسایی‌ها به سوژه جذاب رسانه‌ها نام گرفت و حالا این نقش بر دوش مارتینس افتاده است. 

در آن بازی یک جام از دستان بارسلونا ربوده شد و سوال اینجاست که آیا اتلتیکومادرید نیز با شکست در شب گذشته مقابل بیلبائو جام لالیگا را از دست خواهد داد؟

سیمئونه اختلاف 14 امتیازی با بارسلونا را اکنون به 2 امتیاز کاهش داده است و اگر بارسلونا بازی عقب افتاده را پیروز شود، این تیم صدر را هم از دست خواهد داد تا یک رکورد تاریخی در اسپانیا به ثبت رساند. طبق گزارش‌ها هیچ تیمی در تاریخ فوتبال در لالیگا نبوده که اختلاف 14 امتیازی در صدر را از دست بدهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: