پایگاه خبری خانه فوتبال:

در حالی که دو هفته به پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده اعتراضات گسترده به عدم فروش سراسری حق پخش این مسابقات آسیا همچنان در سطح قاره ادامه دارد.
روزنامه امارات الیوم در این خصوص نوشت:هواداران فوتبال از کنفدراسیون انتظار دارند امکان تماشای مسابقات لیگ قهرمانان برای علاقمندان به این رشته در سطح آسیا فراهم شود در حالی که فصل جاری مشکلات زیادی برای شهروندان و فوتبال دوستان آسیایی ایجاد کرده است اما در سال های گذشته چنین مشکلاتی وجود نداشت.
تصمیم AFC برای تقسیم منطقه خاورمیانه به چهار بخش و فروش امتیاز پخش بازی ها در هر منطقه برای فوتبال دوستان دردسرساز شده است. بسیاری از فوتبال دوستان بازی ها را به صورت اینترنتی دنبال می کنند در حالی که قطع پیاپی تصویر برای کاربران مشکل ساز می شود. 

پیش از این سخنگوی رسمی AFC نضال بحران اعلام کرده بود که AFC در خصوص موضوع حق پخش منطقه خاورمیانه را به چهار بخش ایران، امارات ، عربستان و مناطق دیگر تقسیم کرده که در این بین تنها از عربستان سعودی پیشنهاد رسمی دریافت کرد.

با این وجود برخی از شبکه های تلویزیونی مدعی شده اند AFC پیشنهادات گرانی برای فروش امتیاز پخش بازی ها ارائه داده ازجمله پیشنهاد 15 میلیون دلاری به برخی از شبکه های تلویزیونی منطقه که بی سابقه به نظر می رسد.

حریز المنحالی رئیس کانون هواداران باشگاه بنی یاس امارات در این خصوص می گوید:فوتبال دوستان برای تماشای بازی های نمایندگان امارات در لیگ قهرمانان دچار مشکلات زیادی شدند. AFC و فیفا همیشه از توجه به هواداران فوتبال می گویند اما در این دوره فوتبال دوستان را از عدم پخش بازی ها متعجب کردند. نمی دانم چطور ممکن است کنفدراسیون فوتبال در قاره ای مثل آسیا فوتبال دوستان را از دیدن بازی ها محروم کند.

عادل عبدالله یکی از هواداران الوحده امارات هم در این زمینه اظهار داشت:ما تلاش می کردیم از طریق کانال های مختلف بازی تیم محبوبمان را ببینیم اما متعجب شدیم که بازی اصلا پخش نمی شود. امیدوارم فوتبال دوستان بتوانند بازی تیم های محبوب خودشان را ببینند و AFC در این زمینه بازنگری کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: